Ga naar inhoud

Per ongeluk Microsoft Office verwijderd!


kimbeau

Aanbevolen berichten

Ik was lekker aan het opruimen op de pc en heb toen Office verwijderd (Via configuratiescherm, echt raar want er stond dat het programma in 2009 voor 't laatst was gebruikt en het icoon & titel zagen er heel anders uit als dat ik gewend ben :S)..! Hoe krijg ik het terug en kan het ook op een andere manier als systeemherstel? Want hij is nu juist zo lekker opgeruimd.. :(

Groetjes!

aangepast door kimbeau
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik weet niet of het een originele was of iets anders.. Is alweer zo lang geleden :S Heb nu systeemherstel gedaan maar krijg steeds dat irritante Windows installer, voorbereiden installatie-blok.. Wat kan ik doen?

Heb wel een Microsoft Works 7.0 cd gevonden met zo'n code... Maar das volgens mij wat anders en sowieso heel gedateerd...

aangepast door kimbeau
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke office heb je zonet verwijderd? Er stonden dus 2 office versies op je pc, en welke heb je verwijderd? Ik denk dat Office er nog op staat. Als u vista of windows 7 hebt, kan u het als volgt controleren: klik onderaan op het startmenu en typ winword

Wordt Word nu geopend?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek normal.dot (bv via de zoekfunctie in de verkenner) en hernoem het tot bv. normalTEST.dot.

Automatisch wordt een nieuwe normal.dot aangemaakt bij een nieuwe start van Word.

Opgelet:

Je moet eerst windows de opdracht geven om verborgen bestanden te tonen:

  • Open "Deze Computer".
  • Bovenin, in de menubalk selecteer je het menu "Extra" gevolgd door "Mapopties".
  • Klik op het tabblad "Weergave".
  • Selecteer "Verborgen bestanden en mappen weergeven" bij het onderdeel "Verborgen bestanden en mappen".
  • Haal het vinkje weg bij Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen).
  • Klik op "JA" voor bevestiging.
  • Bevestig met een klik op "OK".

Probeer nu Word weer te starten. Als het dan nog niet lukt, probeer je deze fixit:

Problemen oplossen die optreden bij het starten of gebruiken van Word 2010, 2007 of 2003

(klik erop) Klik op de knop Fixit in die link. (ongeveer in het midden van de website)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.