Ga naar inhoud

Per ongeluk Microsoft Office verwijderd!


kimbeau

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Had gister de pc al hersteld, enige verandering was dat Word nu "opstartte" met de melding van Windows Installer; Installatie voorbereiden.... Vervolgens is er geen genoeg schijfruimte zegt het programma... En daarna een rode melding met Patchwork-pakket of iets dergelijks.

Ik heb alleen een Works 2007 pakket gevonden die bij de pc zat tijdens de aankoop, is dit bruikbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb er gewoon een code bij maar ik weet niet of de Works 2007 hetzelfde is als de Office die erop stond.... Zal ik de Works cd maar installeren dan?

-----------------

Gedaan.. Zie hier het resultaat als je even wil lachen :S. Bleek Works 7.0 ipv 2007... Programma uit 2002. De bestanden van nu opent hij niet.. Wat moet ik van de melding denken? Kunnen de word documenten beschadigd zijn? En wat nu..?

post-19199-1417704770,4161_thumb.jpg

aangepast door kimbeau
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt vermoedelijk de bestandsextensies van de versie office 2007 met een X op het einde.

Dus een Word bestand staat bij jouw als docx, de oudere versie die je nu geïnstalleerd hebt werkt nog met de doc extensie.

Om de bestanden toch te openen moet je het compatibiliteitspakket installeren.

Via deze link kan je het downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.