Ga naar inhoud

Per ongeluk Microsoft Office verwijderd!


kimbeau

Aanbevolen berichten

In bericht 2 werd onderstaande suggestie gepost :

Als het goed is heb je de cd van Office en kan je daarmee Office ook opnieuw installeren.

Er kwam dit antwoord op :

Ik weet niet of het een originele was of iets anders.. Is alweer zo lang geleden :S ...

Is er ondertussen al duidelijkheid hieromtrent : beschik je al dan niet over een installatieschijf van Office ?...:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@kimbeau:

PC Helpforum moderator bericht:

Het zou fijn zijn als je op AL onze vragen een antwoord geeft. We hebben in dit topic enkele vragen gesteld, en jij ontwijkt deze vragen of voert ze niet uit. Dat is niet prettig. Op die manier kunnen we bezig blijven. :dong:

Dit zijn de vragen die u moet beantwoorden:

1. Beschikt u over een originele office cd?

2. Volgens bovenstaande printscreens beschikt u over Microsoft Office Enterprise 2007 (zie bericht 5) en staat dit nog op je systeem. Ik heb gevraagd om te testen of die versie werkt, namelijk ga naar het startmenu onderaan je scherm en typ winword in. Word het programma Word dan gestart?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend dat het allemaal wat onduidelijk is...

Even alles op een rijtje:

1. Ik kan geen Office-cd meer vinden die ik kan gebruiken, ga er dus weer 1 aanschaffen

2. Zie afbeelding

post-19199-1417704772,3564_thumb.jpg

Als er nog iets onduidelijk is hoor ik het graag en thnx dat jullie allemaal zo behulpzaam zijn!

aangepast door kimbeau
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om uw probleem op te lossen, zou ik zoals Asus als tip aangeeft, alle restanten van bestaande office versies verwijderen:

Office 2010 verwijderen, download deze fix-it en voer het uit:

http://go.microsoft.com/?linkid=9737366

Office 2003 verwijderen, download deze fix-it en voer het uit:

http://go.microsoft.com/?linkid=9730793

Alle restanten die conflicten tussen de versies kunnen veroorzaken, zijn dan verwijderd. Nadien moet je je Office cd zoeken en Office opnieuw installeren.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

PC Helpforum moderator bericht:
Beste Kimbeau,

We sluiten dit onderwerp af, desondanks onze medewerkers veel tijd in uw vraag steken, krijgen we geen antwoord op al onze vragen.

Om alsnog met een finale conclusie te eindigen:

Om uw office terug werkend te krijgen, dient u eerst alle office versies te verwijderen. Mocht dit niet, of onvolledig lukken, dan kan u de fix-its gebruiken zoals aangegeven in bericht 28.

Nadat alle versies verwijderd zijn, én na het aanschaffen van de product cd van Microsoft office (zoals u van plan bent, volgens bericht 25), dan kan u deze correct installeren.

Daarnaast wil ik van deze gelegenheid onze twijfel uitdrukken naar de legaliteit van uw licentie. U spreekt van een office 2007 enterprise, dewelke een volumelicentie is, en een kostprijs van +- 500 €, het lijkt me eerder onwaarschijnlijk of u effectief over deze versie legaal beschikt, dit even terzijde.

Informatie over de huidge versies kan u hier terugvinden:

Vergelijking van Office 2010-suites - Office.com

We hopen alvast dat we bij toekomstige problemen antwoord krijgen op al onze vragen, zodoende kunnen we u probleem nog sneller oplossen.

Met vriendelijke groeten,

Karel B.

Voorzitter PC Helpforum vzw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.