Ga naar inhoud

Nieuwe desktop kopen


Thoootje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja dit gaat hem gewoon worden!

Denk dat ik hem zelf in elkaar gaat zetten? Kan toch niet zo heel moeilijk zijn..

Tenzij je ook zelf de kast in elkaar moet zetten? of is dit makkelijk

Als ik alles zo bestel op azerty, krijg ik dan alles in 1 grote doos geleverd, maar dan wel alle onderdelen in hun orginele doosjes?

Als jullie zo naar deze samenstelling kijken, mis ik dan nog iets? kabels? ik heb zelf nog van die data kabletjes + sata voeding kabel.

past alles in deze coolermaster kwa lengte met kabels? ik wil geen verlengstukken moeten kopen ofzo.

Moet ik ook aan de gang met koelingpasta? link assemblage

zijn er veder nog dingen die jullie mij aanraden?, zo niet... dan alvast superbedankt voor de samenstelling!

aangepast door Thoootje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zag al dat er standaard wat gel op zit :D

Op processor moet je wel zelf pasta aanbrengen dat bijgeleverd is.

Je kan 60 euro veel noemen maar dat is toch een redelijke bedrag want je bent toch gauw 1 uur kwijt.

Doe je zelf en je duwt te hard op de processor dan kan de moederbord en de processor stuk gaan.

Maar als je de handleiding van de moederbord goed leest dan kan je zelf ook doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke snap het.

Ik heb besteld met 10 euro korting door helpforum.be

heb ik ook toegevoegd, en ik heb nu een factuur gekregen in mijn inbox van 883 euro.

Dit word dus 873 euro?

sturen zei mij opnieuw een factuur die aangepast is? of kan ik gewoon 873 euro overmaken?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.