Ga naar inhoud

Nieuwe desktop kopen


Thoootje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Had ze even gebeld, en toen binnen 1 minuut kreeg ik een nieuw factuur.. op mn mail reageerde ze niet echt vlot.

Nu maar hopen dat ze alles netjes in elkaar zetten.. bij 99% van de gevallen ziet het er netjes uit lees ik op internet.

Hoop dat ze dat bij mij ook gaan doen :D

873 euro is hij intotaal geworden =) als ie binnen is komt er een foto in dit topic xD

superbedankt voor alle hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit inderdaad een standaard koeler bij AMD maar je hebt een betere koeler en dus is dat nog beter voor de processor.

Ik weet niet of ze orginele koeler ook meegeven als je laat monteren maar eigenlijk bent je er niks mee.

Doe jet het zelf dan wordt ook de koeler meegeven van amd die in de verpakking zit.

Ik had onlangs ook zo'n een standaard processor koeler naar de containerpark gebracht en dat kan gratis bij ons.

Maar ik weet niet hoe het zit in Nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

amd koeler is meegeleverd =).

Vind het wel dom dat ze m'n SSD schijf op de plek van mn floppydisk hebben gemonteerd :S

Nu kan ik geen SD-kaart lezer daar plaatsen.. mja maakt niet uit.

Heb zojuist Windows x64 ultimate geinstalleerd, ben nu bezig met de drivers (want heb geen internet)

Kan ik hier al m'n drivers vinden? LINK WELKE LAN DRIVER MOET IK HEBBEN VOOR INTERNET?

Graag wat tips mbt het installeren van mn MONSTER PC :D hij is zo snel

aangepast door Thoootje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zag het idd, die was voor 64bit ;)

Nog een vraagje, Heb mn SATA schijf aangesloten op het moederbord met een voedingskabel + zn data kabel (sata3 ofzo?)

maar mn MONSTER PC :D herkent hem nog niet.. is daar ook een driver voor? heb alle drivers volgens mij al geinstalleerd..

Welke drivers moet ik zowiezo installeren?

aangepast door Thoootje
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.