Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik snap dat je er graag mee geholpen wilt worden, maar als ik je dit uitleg, ben ik je uitleg aan het geven over iets wat eigenlijk illegaal is.

We houden dit forum graag "clean", en helaas mag ik of iemand anders van dit forum je hierbij niet helpen.

Overigens was je met mijn antwoord van hierboven ook al redelijk ver hoor!

okie,

bedankt voor je antwoord:d;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op het bestand zelf, dat vaak in de C:/downloads gezet wordt.

Als het daar niet staat moet je eens kijken in je instellingen waar de gedownloade files opgeslagen worden & daar gaan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook nu er vanuitgaand dat je een .AVI hebt gedownload, zul je een programma zoals VLC Player nodig hebben, wegens de codecs, om deze te af te spelen.

En zoals Masters al aanhaalt, zul je even bij je instellingen moeten nagaan waar je downloads worden neergezet als ze klaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vlcmediaplayer en ik weet waar die is opgeslagen Bij men Downloads.

Maar als ik erop klik krijg een hele lijst met allemaal deselfde naam ''kamera-tmtotde''.

En als ik op een van die klik krijg ik als melding 'met welke programma wilt u dit bestand openen'' ik klik op met VLC medialplayer en dan krijg weer deze melding:Unrecognized format for 'C:\Users\Elham\Documents\Downloads\The.Mummy Tomb Of The Dragon Emperor 2008 ENG SCR XViD-KAMERA\kamera-tmtotde.r01'

Bij de andere films die ik gedownload heb zoals Wanted ging het prima, Ik ging naar downloads en klikte op wanted en daarna nog een keer klikken en hij werd afgespeeld.

Ik begrijp er nie egt veel van.

En thnks voor jullie snelle antwoorden:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.