Ga naar inhoud

Foutmelding ActiveX


m.franken

Aanbevolen berichten

Kan je een systeemherstel doen naar een herstelpunt van net voor deze meldingen opdoken?
Ik werk met windows XP, dus ik kan enkele maanden dag voor dag terug gaan.Maar dat heeft hier toch geen zin? :-)Het probleem is begonnen op 21 februari. Ik heb teruggekeken t/m 16 febr. en nog steeds niets anders gezien als die controlepunten.
Als er een dag voor 21/02 is waar er een herstelpunt staat, al is het een controlepunt, kan je dat toch proberen terug zetten?Of niet?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik gedaan. Krijg dan de melding: Computer kan niet worden hersteld. Er zijn geen wijzigingen op de computer aangebracht.

Toen heb ik een eerdere datum genomen waar stond: software distribution service 3.0

Met hetzelfde resultaat.

Toen heb ik een herstelpunt teruggezet vóór de installatie van Windows Media Player 11

Ook daarop kreeg ik precies dezelfde melding !!??!!

Vreemd toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lost onderstaande je probleem op?

- Open Internet explorer.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, helaas maakt dit geen verschil :-(

(edit) Ik werk trouwens altijd met Google Chrome.

Maar als ik nu internet explorer gebruik heb ik het probleem ook.

Na wat lezen op internet begrijp ik nu dat je niet altijd activeX moet installeren als een pagina daarom vraagt. Ik moet toegeven dat ik dat heel soms wel eens doe. Maar alleen wanneer het eenmalig zou zijn.

Alleen kan ik me niet meer herinneren bij welke pagina dat is geweest. Ook staat er geen activeX installatie bij de software genoemd. Kan ik toch last hebben van een onzichtbare activeX?

De foutmelding krijg ik ALLEEN als ik een bepaald document van mijn hyves site in een mail kopieer. En verder in geen enkele andere situatie. Kan het dan ook aan hyves liggen?

Bij een van de ontvangers van deze mail loopt de computer vast als men de melding wegklikt.

aangepast door m.franken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.