Ga naar inhoud

Avery Wizard voor Microsoft Office


Stamperken

Aanbevolen berichten

Als al het vorige uitgevoerd is kan je Avery terug verwijderen.

Dan onderstaande uitvoeren en dan Avery terug installeren om toch te proberen die knop in Word te krijgen.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Een tweede mogelijkheid is om via een omweg avery te gebruiken in Word.

Ga naar de verkenner en ga naar de locatie zoals op de afbeelding getoond.

post-23245-1417704790,3072_thumb.jpg

Klik er met de rechtermuisknop AZwizard.

post-23245-1417704790,3527_thumb.jpg

Ga dan naar kopiëren naar en kies bureaublad snelkoppeling maken.

Of je klik op aan de taakbalk of aan het menu start vastmaken, aan jouw de keuze.

Als je dan op de gemaakte snelkoppeling klikt opent avery.

Kies de gewenste sjabloon en Word start op met de gekozen sjabloon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff nu geef ik het echt op!

Heb eerste stap geprobeerd en nu geeft hij zelfs die opties in Word niet meer weer om aan te passen.

("Alle documenten van deze uitgever vertrouwen")

Misschien leg ik om te beginnen gewoon eens uit waar ik naartoe wil met de labels van Avery en komen we er zo uit...

Ik zou graag met labels van Avery J8560 werken.

Nu zou dit heel gemakkelijk kunnen werken in Word (2007!) maar daar zit ik met het volgende probleem:

ik zou de tekst die op de labels komt (1 woord) iets of wat schuin willen afdrukken en dit schijnt niet te lukken in Word. Nu is mijn vraag: is die mogelijkheid er volgens jullie in Word 2007 wel of kan ik die labels op één of andere manier importeren in Excel 2007 omdat tekst schuin weergeven daar wél mogelijk is...

Alvast bedankt voor de mogelijke oplossing.

aangepast door Stamperken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de oplossing reeds gevonden via Word Art.

Dacht eerst dat dit niet mogelijk was maar dus toch...

Nu nog 1 vraagje...

Ik wil op die doorzichtige labels een WIT woord afdrukken doch het probleem is wanneer je dit probeert dat Word dus gewoon niks afdrukt :(

Is dat op te lossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Witte tekst op doorzichtige achtergrond en dus vermoed ik op wit papier dat zal niet gaan.

Als je witte tekst wil gebruiken zal je een gekleurde achtergrond moeten gebruiken.

[ATTACH=CONFIG]16877[/ATTACH]

Nee zou doorzichtige klever met witte tekst erop op een bruin doosje willen kleven maar dat gaat dus niet :dong:

Jammere is: ik probeerde het met bv. geel maar zelfs dat valt niet op op het doosje.

Probleem dus :argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.