Ga naar inhoud

Computer met Vista crasht voortdurend


Wimmos

Aanbevolen berichten

  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Aan de temperaturen te zien zou dit geen problemen mogen geven, dit ziet er alvast gezond uit:hmmmm:

Waarom ik voorstelde om Linux eens te proberen is het volgende.

Je systeem draait volledig vanaf de CD en maakt geen gebruik van je harde schijf.

Als je pc niet crasht zou dit aan je HD of Windows kunnen liggen.

Als je dan in Linux toegang tot je HD zoekt en je systeem loopt vast is de kans groot dat we de oorzaak bij je HD moeten gaan zoeken.

Een hardware probleem zoeken en vinden loopt niet altijd zoals we het graag zouden willen en is wel eens complex, zoals nu het geval is.

Maar we proberen je gewoon verder te helpen ;-) want ben zelf ook wel nieuwsgierig waar het probleem nu zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows probleem kan je 100% uitsluiten.

Hebt je memtest gedaan?

Hebt je ook een test gedaan door dvdrom te ontkoppelen?

Sinds die ene crash echter al 6 uur stabiel [doch niet echt actief mee bezig geweest], misschien heb ik toch iets fout geinterpreteerd,, ik geef het nog een paar dagen.

memtest 30 uur laten lopen en was ok, Die dvdrom ontkoppelen begrijp ik niet hoe..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon in de behuizing gaan en dan dvdrom kabel uitnemen.

En dan computer gewoon starten en testen in Windows of je nog een crash krijgt.

Zo eenvoudig is dat voor mij toch niet meer :hmmmm:.. Ben niet echt gemotiveerd om hier zelf in te beginnen neuzen..ik hou je op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is er nog niet van gekomen... doch ik meld nu een licht ander verhaal: ik startte daarnet op vanuit safe mode en ook hier crasht hij dus weldegelijk... meer bepaald 3x een crash toen ik via verkenner een bestand op de C-schijf zocht via de zoekfunctie.. misschien werpt dit meer licht op de zaak? De harde schijf die defect is??

Vorige bericht (enkele pagina's terug) was dus incorrect: hij crasht weldegelijk vanuit safe mode!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.