Ga naar inhoud

Bericht verwijderen in Windows Live mail

Aanbevolen berichten

hallo,

Als ik een email heb geopend in WLM en deze wil verwijderen (naar prullenbak verplaatsen), klik ik op het rode kruis "verwijderen". Daarna wordt echter automatisch de volgende email in de lijst geopend. Ik wil dat niet. Is dat in te stellen? Dus kun je instellen dat je dan niet automatisch naar de volgende email in de lijst gaat? In Outlook kon je dat wel instellen namelijk. Ik kan natuurlijk eerst de email sluiten en dan verwijderen, maar dat is ook weer een extra klik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie niet meteen het probleem van deze zaak, lijkt me een logische zaak. Als je een item verwijderd (met rode kruisje of anders) verdwijnt de lijn uit je lijstje en komt automatisch de volgende lijn in zicht. Eerlijk gezegd nog nooit een mailprogramma gezien waarbij dat niet het geval was. Maar kan aan mij liggen :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, maar soms is het irritant als daarmee dan meteen het volgende mailtje in de lijst ook geopend wordt. Bijv je krijgt 1 nieuw mailtje. Dat open je en wil je meteen weggooien. Dus klik je op het kruis. Dan wordt dat mailtje weggegooid, maar dan opent automatisch het volgende mailtje in je lijst (dat je al eerder hebt ontvangen en gelezen), dus dan moet je dat weer apart wegklikken. Zoals gezegd, in outlook zit er een optie waarmee je die automatische actie kunt uitschakelen, maar in WLM ben ik die niet tegengekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je het laatste bericht leest, staat dat bovenaan je lijst van berichten in WLM. Verwijder je dat bovenste bericht dan komt automatisch het tweede bericht aan de beurt ... lijkt logisch. Maar als je bedoelt dat je de tekst van dat tweede bericht dan ook te zien krijgt én je dat niet wil, kan je dat in WLM vermijden door in de werkbalk bovenaan bij Beeld -> Leesvenster ... de optie UIT in te schakelen. Dan zie je enkel de titels van de berichten, maar niet de inhoud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, maar het gaat mij niet om het leesvenster, dat snap ik hoe je dat evt kunt weghalen. Als je dubbelklikt om een bericht te openen en daarna dat (dus geopende) bericht met het kruis verwijderd, wordt het volgende bericht in je lijst automatisch geopend. En dat wil ik dus juist niet. Misschien is mijn logica wel niet die van WLM dan. maar in Outlook kon het wel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in Outlook een e-mail opent en dan beslist te verwijderen klik je op het zwarte kruisje.

Als de mail verwijdert is, kom je weer terug in het scherm (meestal) postvak-in waar je alle mails ziet staan.

In wlm opent zich blijkbaar een volgende mail, en dat wil je niet,

Bedoel je dat?

Ik kan het in wlm niet uitvoeren, heb er geen account ingevoerd.

Vindt er ook geen instelling van terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.