Ga naar inhoud

Probleem Beeldresolutie


eliasC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beeld is weer zoals het was, enkel bij het opstarten kwam er een zwart scherm en de problemen zijn er nog steeds (het niet kunnen veranderen van de "beeldscherminstellingen" en het niet kunnen opstarten van het spel.)

---------- Post toegevoegd om 20:07 ---------- Vorige post was om 20:06 ----------

Wat bedoeld je precies?

De driver van mij of van clarkie?

Bij jouw driver kwam de foutmelding, zoals hierboven stond en bij die van clarkie zijn de problemen niet opgelost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus, even schetsen hoe het nu zit:

Voor alles, was er geen probleem, daarna met het "Ctrl + Alt + Down" was er iets mis met de resolutie. Dan heb ik de pc afgezet en leek alles normaal. Maar, het spel werkte niet (wat volgens mij door de resolutie komt) dan wou ik die veranderen en had ik het probleem dat het ik "Beeldscherminstellingen" niet kon veranderen. (zie screen boven). Daarna heb ik mijn Intel Drive verwijdert en zag alles er weer uit zoals voor dat ik de computer afsloot, ik kon ook geen muziek meer beluisteren. Dan heb ik geprobeerd om de Intel Driver te downloaden die Stegisoft aanraadde, maar die lukte niet door een fout, ook niet als administratot. Daarna heb ik degene gedownload van Clarkie en waren de problemen hetzelfde als ze waren voordat er ik de Intel Driver heb verwijderd.

Het probleem is dus niet opgelost

aangepast door eliasC
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.