Ga naar inhoud

scanner CANON LIDE20/LIDE30


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je gewoon ( enkel) klikt op de link in bericht 4 kom je op een website waar je onderstaande ziet.

Klik er op de link zoals hieronder in het rood omlijnt.

post-23245-1417704870,7043_thumb.jpg

Dan krijg je onderstaande, klik er op " i accept" en op "download software"

post-23245-1417704870,7764_thumb.png

Dan verschijnt volgend venster, waar je helemaal beneden het zip bestand ziet verschijnen, dubbelklik erop en de installatie begint.

Zie je het bestand niet, ga je naar de downloadmap en dubbelklik daar op het gedownload bestand.

post-23245-1417704870,8181_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het downloaden wel maar de rode balk van links naar rechts die de vooruitgang van het downloaden aangeeft blijft niettegenstaande ALTIJD DOORSCHUIVEN.

Dat is bij mij ook, maar je moet naar je downloadmap gaan kijken daar vindt je het zip bestand toch terug hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja natuurlijk maar het probleem blijft bestaan, het UITVOEREN LUKT NIET.

Groetjes.

---------- Post toegevoegd om 10:44 ---------- Vorige post was om 10:39 ----------

ik zie nu in mijn download map die link staan maar er staat niet achter zoals Je vermeld had dacht ik tenminste dat die link moest eindigen op .exe en dat staat er niet bij. Misschien is dat de oorzaak?

Ikheb geprobeerd in UITVOEREN die link in te tikken met erachter .exe maar die is op mijn computer niet te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal dit nu op mijn ANDERE COMPUTER INSTALLEREN OP DIE MANIER EN U LATEN WETEN OF HET FUNCTIONNEERT.

DIE ANDERE COMPUTER STAAT IN BELGIE EN WIJ ZIJN PAS EIND APRIL DAAR TERUG. DUS EFFEN GEDULD.

Je geeft zelf op dat de installatie op een andere PC dient te gebeuren, misschien een andere Windows versie, dus best even afwachten.

Op de PC die je nu gebruikt, en waarop je wil testen, welke Windows staat daar op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.