Ga naar inhoud

Laptop loopt vast tijdens het gamen


Aanbevolen berichten

Hallo iederen,

eerst en vooral wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie aandacht.

zoals iedereen speel ik ook games.. CoD4. voordat ik cod4 open is alles in orde, draaid alles lekker... maar wanneer ik cod4 start na 5 a 10 minute spelen loopt mijn laptop vast... en daarop krijg ik een raar geluid te horen... "BRRRTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT" niet echt zoals dit ma het is gwn om jullie een idee te geven.

laptop specs: hp pavilion dv7-sb4080

i5 core

6 gb ram

HD5650

win7 64 bit.

btw heb mijn laptop geformateerd.. alles opnieuw geinstalleerd.. hielp niet.

Avast internet security een scan late uitvoeren.. niks gevonden.

groetjes,

romeo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi AskinSavascisi,

welkom op PCH... :-)

Toeval of niet, maar ik kwam identiek dezelfde vraag ook reeds op een ander forum tegen ?...xD

Kan je het onderstaande uitvoeren, liefst terwijl je aan het gamen bent / het probleem optreedt ?...

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zn dikke Roman boek eronder ligge, die ik ondertusse al uit heb geleze :D

die leg ik eronder... dus dies wel wat 2 a 3 cm boven mijn desk... en alsk mijn hand eronder leg voelk wel warmte ma ni echt WARM WARM... normaal gwn.. stofvrij? ja zeker :D kheb astma.. dus mijn kamer is altijd clean :DD

kheb de drivers van hp site gehaald : Download software en drivers HP Pavilion dv7-4080sb Entertainment Notebook - HP Klantenondersteuning (België - Nederlands)

+ windows update.

bedankt voor u snelle reply

aangepast door AskinSavascisi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Keurig, op voorwaarde dat die roman de ventilatie-openingen niet hindert... ;-)

Dat geluid, kan je dat localiseren ?...fan ?...pieptoon ?...

Heb je daar ook last van wanneer je enkel op netspanning werkt, met verwijderde batterij dus.

Om te weten of je laptop een bepaald game aankan : info hier (klik er op).

Kan je van het resultaat van het bovenstaande (Can You Run It) met het knipprogramma (klik er op) een afbeelding van maken en die in een volgend bericht hier op het forum plaatsen (klik er op)?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Can You Run It ziet er ook "snor" uit...:top:

Probeer het eens opnieuw uit te lokken zodat je het geluid kan localiseren ?...

De fan bevindt zich links tegen het scherm, gezien wanneer je voor de laptop zit.

Hier alvast een complete fotoreeks van een demontage, hier de complete Maintenance and Service Guide.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.