Ga naar inhoud

Laptop loopt vast tijdens het gamen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ow kdacht dat ik de vraag al had beantwoord..

De laptop is 1 jaar oud.. net iets voorbij 1 jaar..

De garantie zal niet meer tellen denk ik omdat ik de laptop opende en proper maakte... al zal het zijn dat het geldig is... kvind de papieren niet

hoge prest. is aangeduid en nog steeds.. freezed em...

kzou graag mijn fan speed is willen versnellen... enig idee hoe het moet??

Link naar reactie
Delen op andere sites

De garantie zal niet meer tellen denk ik omdat ik de laptop opende en proper maakte... al zal het zijn dat het geldig is... kvind de papieren niet

Om het met de woorden van een collega te zeggen: niet geschoten is altijd mis...ik heb al meerdere keren een laptop die was "open" geweest naar de fabrikant gestuurd voor een herstelling onder garantie, wat telkens probleemloos werd opgelost. Normaliter staat "demontage" en stofvrij maken niet gelijk met "slopen".

De wettelijke garantietermijn bedraagt 2 jaar...het feit dat je de papieren niet meer kan vinden, vind ik geen argument: van elk factuur kan je een duplicaat bekomen bij de verkoper.

kzou graag mijn fan speed is willen versnellen... enig idee hoe het moet??

Ik zag inderdaad dat "romeoke" werd verteld dat het toerental van de fan zou te laag zijn...helaas vind ik geen opgebouwde argumentatie bij deze bewering terug: er werden geen specificaties van de fabrikant vermeld en ik vind daar geen vastgestelde waarde van het toerental terug...:dong:

Een laptop is steeds ontworpen volgens een bepaald concept en voor een bepaald gebruik. Die wetenschap gecombineerd met een goede onderhoudstoestand en correct gebruik staat garant voor een probleemloos functioneren aangezien de fabrikant een weloverwogen keuze van componenten heeft gemaakt.

Sommigen gebruiken een cooling pad, wat imho onder de categorie "lapmiddelen" valt maar een verbetering kan opleveren.

Je dient tevens rekening te houden met het feit dat er nog een ander probleem is, namelijk:

AMD Catalyst kan niet worden gedownload omdat uw computer incompatible hardware/software bevat.

Zo komen we dan (opnieuw) bij het nazicht / herstelling onder garantie terecht...:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is imho geen degelijke software onder Windows voor de "correctie" van een laptopfan omdat dergelijke toepassingen ook weeral onder de noemer "lapmiddelen" vallen...wanneer je een laptop aankoopt volgens "gebruik" voldoet ie zeker aan de verwachtingen.

Op het internet staan tal van experimenten, maar die post ik hier bewust niet: ik heb ze niet getest en de kans dat je je laptop er definitief mee naar de eeuwige jachtvelden helpt is dan ook vrij reëel.

Een laptop is steeds ontworpen volgens een bepaald concept en voor een bepaald gebruik. Die wetenschap gecombineerd met een goede onderhoudstoestand en correct gebruik staat garant voor een probleemloos functioneren aangezien de fabrikant een weloverwogen keuze van componenten heeft gemaakt.

Om welke reden maak je geen gebruik van je garantie ?...:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.