Ga naar inhoud

Laptop loopt vast tijdens het gamen


Aanbevolen berichten

De oorzaak van je problemen situeert zich niet aan de buitenkant maar aan de binnenkant...die schade, door wat werd die veroorzaakt ?...

Je kan nog meer info uit de laptop halen dmv HWiNFO, maar zoals reeds eerder vermeld zijn er niet meteen gegevens van de fabrikant beschikbaar.

Ben je nog altijd niet overtuigd om gebruik te maken van de garantie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

hey, kherinnerde me opeens iets trg...

toen ik mijn laptop had geformatteerd kreegk een error van intel altijd : igfxtray.exe, hkcmd.exe en igfxpers.exe

dus ik had die 3 dan uitgeschakeld bij msconfig en nu heb ik ze terug aangezet. alsk intel® hd graphics download van hun site.. de driver dan..

krijg ik een error: Het stuurprogramma dat word geïnstalleerd, is niet gevalideerd voor deze computer. Vraag de fabrikant van de computer om het juistr stuurprogramma.

het Installatieprogramma is afgesloten.

bedankt voor uw aandacht, groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

intel installeren is gelukt. coolsense had ik al geprobeerd maar ging niet bij mij dachtk.. kzal het nog is uitvoere.

hartelijk bedankt voor je moete.. klaat je iets wete

edit: gedownload maar installeerd niet. mijn notebook ondersteund dat niet denk ik..

aangepast door AskinSavascisi
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.