Ga naar inhoud

lettertypes in Windows Live Mail


sasin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Versie WLM 2011 it er nu op: hier staat Century Gothic wel in het rijtje!

Maar........nu is er een ander probleem: het beeld lijkt niet compleet.

Normaal zitten er rechtsboven 3 knopjes: -teken (minimaliseren), 2 vierkantjes, en het kruisje in rood om af te sluiten.

Nu staat er alleen een vraagteken in een blauw rondje.

Ook onderaan zie ik maar een heel klein stukje van de onderste regel van het scherm waar de (on)gelezen berichten staan.

Is niet leesbaar.

Het lijkt er dus op dat het scherm verschoven is...? Hoe krijg ik dit goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu is er een ander probleem: het beeld lijkt niet compleet.

Normaal zitten er rechtsboven 3 knopjes: -teken (minimaliseren), 2 vierkantjes, en het kruisje in rood om af te sluiten.

Nu staat er alleen een vraagteken in een blauw rondje.

Ook onderaan zie ik maar een heel klein stukje van de onderste regel van het scherm waar de (on)gelezen berichten staan.

Is niet leesbaar.

Het lijkt er dus op dat het scherm verschoven is...? Hoe krijg ik dit goed?

Kan je er eens een screen van maken en in een volgend bericht plaatsen?

Hoe je een screen kan maken lees je hier.

Hoe je de afbeelding kan plaatsen lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo sasin,

(Ik denk dat je best de 2011 versie terug zet, na eerst de oude 2009 te verwijderen met een tool als REVO-uninstaller (kies geavanceerd, en selecteer en laat alles verwijderen wat REVO aangeeft)

In WLM 2011

probeer eens het volgende:

Sluit alle programma's.

Klik op Start, Alle Programma's, rechtsklik op Windows Live Mail, kies "Eigenschappen" en kies (in het vak "Uitvoeren") voor: "Gemaximaliseerd" of "Normaal Venster", afhankelijk van wat er nu in dat vak staat (je kiest dus het tegenovergestelde)

Helpt dit om je knoppen rechts boven te zien?

Zie je deze, speel dan even met deze knoppen. Blijven je knoppen zichtbaar in alle standen? Zo ja, sluit WLM af met de Ctrl-knop ingedrukt g houden en op het X-knopje klikken.

Beerke10

aangepast door Beerke10
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.