Ga naar inhoud

Gaming Desktop kopen


Aanbevolen berichten

Ik wil graag een nieuwe desktop kopen (inclusief beeldscherm)waar ik goed op kan gamen.

Dit is een lijstje:

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? Gaming, Game recording, minecraft server aan +minecraft zelf spelen :P , School(word,excel)
  2. Wat is mijn budget ? 1500 max.(inc. Beeldscherm)
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? Samenstelling lijkt mij dat je het meest waard voor je geld krijgt
  4. Ga ik overklokken ? Ik zou geen idee hebben hoe dus is niet nodig maar mag wel.(maakt dit qua prijs een verschil)
  5. Ga ik later upgraden ? Waarschijnlijk wel. Nieuwe videokaart en werkgeheugen
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? Weet niet precies wat ik er aan heb? (misschien kan iemand dit uitleggen?
  7. Ga ik zelf assembleren ? Nee
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? ja
  9. Ga ik zelf installeren ? Nee
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? Nee (zolang het betrouwbaar is vind ik alles best ik heb wel altijd al nvidea video kaarten gehad en dat bevalt me zeer.)
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? Een Monitor
  12. Heb ik specifieke wensen ? Ja, Een monitor (led 23,24 inch). 16GB werkgeheugen (of meer als mijn budget dat toelaat.) , Ik wil graag skyrim en battlefield 3 op hoogste graphics spelen(als dat mogelijk is) en over 3 jaar nog steeds spellen nieuwe spellen kunnen spelen zonder dat ik lag (dus op medium settings dan) , 2 aansluitingen voor beeldschermen (VGA VGA of VGA HDMI). Een SSD kaart is volgens mij ook wel handig. Ik zit te twijfelen over een bluray speler en een 3D beeldscherm iemand een mening daarover?

Mvg

Martijn Bakker

aangepast door bakkerboy
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Om eerst even je vragen te beantwoorden:

- Momenteel is er niet meteen zo'n groot prijsverschil tussen een overklokbare en niet-overklokbare proccesor, het verschilt hooguit 20 euro.

- Die 'nieuwe' functies zoals USB 3.0 en Sata 600 zijn al reeds ingeburgerd en standaard aanwezig op de meeste moederborden.

- Een 3D Monitor is natuurlijk leuk, maar er zijn slechts weinig games die er ook ten volle gebruik van maken. Persoonlijk vind ik dat de technologie nog in de kinderschoenen staat, maar als je 3D echt een must-have vindt kan je zeker voor een 3D Monitor opteren. Wel gaat de prijs dan een stuk omhoog, waardoor je minder kan besteden aan de computer zelf.

Ik ga zo meteen een samenstelling maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samenstelling:

Wegens de zeer slechte harde schijf-prijzen heb ik gekozen voor een Western Digital Blue 500GB harde schijf. Verder is Windows, assemblage én installatie inbegrepen. Belangrijk: Intel komt deze maand nog met een nieuwe generatie processoren, als opvolger voor de processor die gebruikt is in deze samenstelling. Als je nog even geduld hebt, zal je zeker en vast met de nieuwe processoren van Intel een betere prijs/prestatieverhouding verkrijgen. Een 24" scherm met LED-achtergrondverlichting is inbegrepen. De SSD heeft een opslagcapaciteit van 64GB.

post-7905-1417704879,6852_thumb.jpg

post-7905-1417704879,4679_thumb.jpg

post-7905-1417704879,4956_thumb.jpg

post-7905-1417704879,5181_thumb.jpg

post-7905-1417704879,5466_thumb.jpg

post-7905-1417704879,5785_thumb.jpg

post-7905-1417704879,6061_thumb.jpg

post-7905-1417704879,6254_thumb.jpg

post-7905-1417704879,645_thumb.jpg

post-7905-1417704879,6649_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.