Ga naar inhoud

Probleem met laptop memory


Talitha

Aanbevolen berichten

Een snapshot als tekstdocument opslaan lukt helaas ook niet: alle opties zijn namelijk uitgeschakeld, ik kan alleen maar een snapshot laden of afsluiten..
Dat betekent dat speccy nog niet klaar is met de analyse van je systeem.

Start speccy op, laat het enkele minuten rustig doen en kijk dan of je een snapshot kan uploaden of als tekstbestand kan opslaan.

Kan ik alle gegevens niet gewoon knippen en plakken?
Dat is onbegonnen werk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb net even wat knip- en plakwerk gedaan... Ik denk dat het wel gaat lukken, alleen kan Speccy op dit moment de DLL van sommige functies niet initialiseren.

>> RAM

Kan SPC DLL niet initialiseren

>> Netwerk

U bent niet verbonden met het internet

Computer naam

NetBIOS naam RICAD-EF4CC39E6

DNS naam ricad-ef4cc39e6

Domeinnaam RICAD-EF4CC39E6

Remote desktop

Console

Staat Actief

Ik heb gisteren een uur gewacht maar Speccy bleef gewoon doorgaan met laden... Maar ik geef het niet op hoor, vroeg of laat krijgen jullie het logje van mij! :-)

aangepast door Talitha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me helaas niet gelukt om een logje te maken in Speccy! Normaal gesproken kost zo'n handeling me geen enkele moeite maar als de tekst grijs blijft kan ik er gewoon niet op klikken... Vind het wel vreemd. Ik kon Speccy wel in debug-mode zetten, dan kun je een heapdump maken maar ik weet niet of jullie daar iets aan hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al doende leert men... :pcguru: Ik heb net een iets oudere versie van Speccy geinstalleerd (Speccy 1.15.309) en daar had ik geen problemen mee. Hier is de link waar je alle gegevens over mijn laptop kunt vinden... http://speccy.piriform.com/results/yg6A8p1zDQTsR0TOK85tr8R

Mijn excuses voor de late reactie, mijn provider had aan het begin van de week ernstige problemen met de server waardoor ik een paar dagen niet meer kon internetten...

aangepast door Talitha
toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste wat opvalt in dit logje zijn de hoge temperaturen van de processor (73°), het moederbord (72°) en de harde schijf (54°).

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte.

Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

512 MB ram is ook niet veel. Net genoeg om XP goed te laten draaien maar met weinig reserve voor andere toepassingen.

Een uitbreiding naar 1GB is geen overbodige luxe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor het goede advies! :top:

Ik wacht nog even tot ik mijn nieuwe laptop heb, dan laat ik deze computer van binnen weer helemaal stofvrij maken. Ik had wel gemerkt dat de temperatuur binnen in mijn laptop steeds wat aan de hoge kant was, ik hoor dan ook meestal de fan draaien die binnenin de laptop zit.

Ik hield de temperatuur van de PC tot nu toe altijd bij met Speedfan. Ik heb ook altijd een kleine waaier (fan) naast me staan want de temperatuur kan hier in Indonesie soms wel oplopen tot 32 graden Celcius... :vollkommenauf:

Ik zal deze discussie markeren als opgelost, maar ik laat jullie nog wel even weten hoe mijn laptop het doet nadat het systeem weer helemaal stofvrij is gemaakt! Groetjes uit Indonesie,

Talitha. :ciao:

aangepast door Talitha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.