Ga naar inhoud

G mail aanmelden


bernard

Aanbevolen berichten

Hoi b.l.tijdens,

maak je steeds gebruik van dezelfde browser?

Leeg eens je cache van je browser.

Het vinkje uitschakelen vervolgens aanmelden en volgende keer het vinkje opnieuw inschakelen kan vreemd genoeg soms ook succes opleveren.

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn met vakantie in Frankrijk , dus gebruik ik g mail en-of hotmail .

Met hotmail heb ik geen probleem , maar met G mail wel dus . mijn g mail box is helemaal opgeruimd .

Wel krijg ik iedere keer zo,n scherm met nieuwe mogelijkheden ) omdat zeovergaan naar een nieuwe look misschien '

Maar wat ik ook doe aanvinken , en dan aanmelden , en een volgende keer is het weer mis .

kan het zijn dat ik op de camping sta en gebruik maak van het daar geboden wifi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op het "wieltje" in Internet Explorer en kies voor Internetopties.

Ga naar het tabblad Inhoud en klik op Instellingen bij Automatisch aanvullen...er opent zich een nieuw scherm (klein), zorg dat alle vakjes aangevinkt zijn en sluit alles af met een klik op OK.

Sluit Internet Explorer en start hem dan opnieuw op...log opnieuw in op Gmail, nadien kan je checken of het wachtwoord wordt onthouden.

post-20447-1417704885,5199_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoelt Clarkie met : niet meer nodig

---------- Post toegevoegd om 17:32 ---------- Vorige post was om 17:21 ----------

Ik heb het vinkje gedaan , en een paar keer geprobeerd .

Nu likt het goed te gaan .

Bedankt en groetjes uit een Frankrijk met een hollands weertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.