Ga naar inhoud

Afbeelding verwijderen bij Gmail account


Kurtt

Aanbevolen berichten

Ik had vroeger een afbeelding aan mijn Gmail account toegevoegd (zie pijl). Nu krijg ik die foto naast mijn profiel niet meer weg. Je kan instellen in Gmail dat de ontvanger van mijn mail die afbeelding niet ziet. Dat doe je door naar Gmail te gaan en rechtsboven op het tandwiel te klikken en dan Instellingen. Ga naar tab Algemeen, en scroll naar onder tot aan Mijn afbeelding. Klik op Selecteer een foto. Kies dan Geen. Op die manier krijgt de ontvanger van mijn mails geen foto van zonsondergang als hij/zij met de muis boven mijn naam beweegt.

Nu wil ik zelf van die foto af. Ik wil geen foto naast mijn gmail account. Ik heb vanalles geprobeerd. Nergens is nog een foto te bespeuren bij mijn uploads, en toch blijft die foto staan naast mijn account. (zie pijl).

post-484-1417704894,9941_thumb.png

Ik heb mijn profiel bewerkt, en ook bij Foto's staan geen geuploade foto's. (zie rode cirkel) Toch... inderdaad blijft zonsondergang voor mijn account staan.

post-484-1417704895,0767_thumb.jpg

Ook bij Picasa staan geen foto's meer. Toch blijft foto van zonsondergang die ik vroeger eens ingevoegd heb, steeds naast mijn profiel staan.

post-484-1417704895,0512_thumb.jpg

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik inderdaad ook gevonden. Ik zal dit doen als ik geen andere oplossing vind.:eviltongue:

Misschien is dat wel de enige oplossing die Google (maker Gmail) ook voorstelt.

Ik ben thuis geweest bij mijn broer, en die heeft daar geen afbeelding staan in zijn profiel. Dus als je daar ooit een afbeelding kiest, krijg je die blijkbaar nooit meer weg in mijn geval. :hmpf:

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Clarkie:

Dat heb ik inderdaad al geprobeerd (zie bericht 1, uitleg eerste paragraaf). Dus de ontvangers van mijn mail krijgen geen afbeelding meer te zien als ze mijn profiel bezoeken of de muiswijzer over mijn naam laten bewegen. Nu wil ik graag dat ook voor mezelf die afbeelding weg is naast mijn profiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.