Ga naar inhoud

Foto's van camera naar tablet


sers

Aanbevolen berichten

Hi mensen,

Ik heb een vraagje hoe je foto's overzet direkt van mijn camera (Nikon) naar mijn tablet (Yarvik210 android 2.1 Eclair)

Er zit een fotobrowser op mijn tablet. Ik kan ook heel eenvoudig foto's van mijn computer naar mijn tablet copieen.

Ik kan echter niet de DS kaart van mijn camera in het tablet stoppen omdat mijn tablet een mini SD kaart heeft en mijn camea een normale SD kaart.

Ik zoek eigelijk dus een App om dit probleem op te lossen (denk ik) Het besturingssyteem is slechts 2.1 (Eclair)

Ik zoek ook een upgrade/verandering naar 2.2 of hoger maar wat ik op internet ook zoek het is er niet of heel erg onduidelijk

Alvast bedankt voor jullie eventuele oplossing

---------- Post toegevoegd om 12:27 ---------- Vorige post was om 12:26 ----------

ter add.

Ik kan gewoon via een kabel verbinding maken tussen mijn camera en het tablet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sers,

Een geheel draadloze oplossing zal er niet zijn vrees ik. De reden dat je wel met je computer kan uitwisselen is omdat die ook een draadloos signaal uitzendt dat door de tablet kan worden opgevangen. Jouw camera beschikt waarschijnlijk niet over die mogelijkheid.

Voor de hand liggende oplossingen lijken me

  • Camera aan computer aansluiten en overzetten
  • Camera met je kabel verbinden met de tablet

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best Mako,

Nee dat is niet de bedoeling (draadloos)

Ik heb een full sized USB aansluiting op mijn tablet.

Als ik deze aansluit (camera/tablet) en ik zet de camera aan dan gebeurt er niets.

Op mijn desktop heb ik de CD rom installed van Nikon.

Ik vraag me dus af of er een app is die dat voor mij doet op mijn tablet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om je foto's vanaf de camera rechtstreeks op je tablet te zetten zal je tablet die camera moeten kunnen herkennen als opslagmedium.

En dat is niet het geval vermoed ik.

Wat zegt je handleiding?

Zou je tablet een kaartlezer ondersteunen, dan kan je de SD-kaart uit je camera nemen en in de kaartlezer plaatsen en zo je foto's overzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.