Ga naar inhoud

Laptop


Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ah bedankt! Dat is heel interessant en ik wist er niets vanaf! Ik zal idd veel uitsluitend numerieke gegevens moeten invoeren (statistische dataverwerking), vandaar. Zo'n "verborgen keyboard" zit dus ook in een del inspiron 1525?

Ik denk dat een 15.4 inch scherm dan wel een betere keuze is. Het is ook al vrij groot, ik ga hem regelmatig vervoeren en gezien een anti-desktop argument was dat ik mijn bureau niet vol 'computerstuff' wil hebben staan ... (dat laatste is ook de reden waarop ik zo graag dat numeriek pad geïntegreerd wil hebben). Het scheelt bovendien ook bijna 200 euro in budget terwijl ik het nog zie gebeuren dat ik steen en been klaag als ik een paar keer met een 17" heb moeten sleuren.

Dell heeft wel twee type schermen, het standaard is waarschijnlijk hetgeen dat het minst weerkaatst?

Dan nog een laatste vraagje en dan zal ik jullie niet meer lastigvallen: een Dell computer bestel je blijkbaar online of via de telefoon, maar ik heb gehoord dat je daarop serieuze kortingen kan bedingen? Hoe gaat dat precies in zijn werk?

Bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de serieuze korting moeten we bij masters zijn haha..

als u in nederland woont heeft u daar alleen niet zo veel aan helaas...

maar dan moet u eens zien naar speciale aanbiedingen en dan moet u hem via de telefoon bestellen :) (kan in belgie ook uiteraard) dan kunt u altijd wel wat afdingen bij de verkoper :biggrin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan helaas voor de inspiron's momenteel niets doen, de enige kortingscode die ik voor het moment is voor orders vanaf 899€; daar gaat 15% korting af met deze ZW8H56XWRX59WW

Probeer hem bij de telefoon te bestellen. Vaak willen ze er niet te veel af doen van de prijs, maar als ik zo zie wat voor acties er nu maar lopen op de inspiron 1500 basis dan heb ik iets van de 3de versie (dus met de core 2 duo) is de mooiste aanbieding momenteel.

Ik gok dat je er het volgende op moet kunnen krijgen (naargelang wat je het liefste hebt natuurlijk, begin dus met wat je het liefste zou krijgen en in volgorde van haalbaar naar lastig te krijgen);

- uitbreiding naar 3 gig ram

- zo'n kleur covertje

- gratis verzendkosten

- 3 jaar waarborg ipv 1. Vooral dit punt moet je als je het goed aanpakt kunnen krijgen. Vraag hen waarom ze eigenlijk héél weinig garantie geven ivm de rest, of hun toestellen minder goed zijn ofzo. Dan steken ze uiteraard een verhaal af dat ze minstens even goed zijn of de concurrentie, en dan moet je vragen waarom die garantie (waar je wettelijk trouwens al recht hebt op 2 jaar, dus bijbetalen voor dat jaar zou dom zijn) dan zoveel kost... soms geven ze je dan het 3de jaar zomaar.

Jammer dat er niets moois qua kortingen is voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah oké, bedankt voor je moeite. Ik ga dan eens iemand zoeken die voor mij kan bellen en een beetje schooien want zelf durf ik dat niet.

Met een kleurencovertje en die extra lange garantie zou ik al heel blij zijn. 3 gig mag natuurlijk altijd maar gezien ik het gewoon ben met een 256mb te werken... :)

Ik weet niet of het een verschil maakt, maar ik woon in België.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is deze laptop kopen een goed idee (sorry, ik krijg het lettertype niet kleiner, en ik zoek nog altijd manieren om een goedkopere laptop te kunnen vinden want die dell inspiron 1525 komt toch aan 700 euro met garantie en een kleurtje erbij... :() :

DELL INSPIRON 6400 LAPTOP 1.86GHZ 2GB RAM 160GB BL-GL

Intel® Pentium® Dual-Core T2130 Processor (1.86GHz,533MHz,1MB L2 cache)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gaat ook nog goed genoeg zijn voor gewoon gebruik, zo belangrijk is die processor nu ook weer niet.

Wel vraag ik me af waar je die laptop vandaan haalt. Naar mijn weten verkoopt dell geen Inspiron 6400's meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je wél kan kopen als het lekker goedkoop moet zijn is een Vostro 1000.

Die kan je bestellen via de E-value code BEBSDONL-N0410009

AMD® Athlon 64 X2 Mobiele Technologie TK57

Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands

4Yr Basic Warranty - Next Business Day for the price of 3Yr

2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (2 x 1.024)

120 GB (5.400 rpm) SATA harde schijf

ATI Radeon® Xpress 1150 HyperMemory (geïntegreerd)

€ 663,08

Het is niet zoveel goedkoper, maar het scheelt toch iets. Daar krijg je wel geen gekleurde covers bij...

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.