Ga naar inhoud

Laptop


Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mmm. Pingelen durf ik niet. Ik heb ook al betaald dus... Iets bijvragen durf ik ook niet, en ik heb hun medewerkers nu wel al vaak lastig gevallen.

Een klacht indienen lijkt me heel erg overdreven, bovendien eindig je dan zelf platzak en kan je eeuwig wachten op een laptop. ;)

Ik heb daarstraks gebeld en er werd mij verzekerd dat die nieuwe bestelling die ik zogezegd geplaatst heb dezelfde is als mijn oude. Ze weten ook niet wat er precies gebeurd is. De betaling die ik gedaan heb is ook oké en wordt gewoon aan een algemeen nummer gekoppeld en niet aan de specifieke order zelf. Omdat ik met gsm bel en mij dat aardig wat kost heb ik er verder maar niets van gezegd en de chat gecontacteerd.

Daar was weer dezelfde vriendelijke vrouw als gisteren. Ik vroeg haar hoe het nu zat met de levertijden en waarom ze me geen mail had gestuurd zoals beloofd. Ze zei dat ze dat wel gedaan had. Goed, ze vroeg me of ik haar een bewijs kon doormailen van die betaling, dat heb ik gedaan. Daarna heeft ze me gebeld. Ze zegt dat ze verwacht dat de laptop morgen in productie wordt genomen en hij tegen eind volgende week bij mij moet aankomen. Zoniet heb ik nu haar mailadres wel en zal ze er wel voor zorgen zei ze. Ik ben eens benieuwd. :) Als dat zo is, dan zijn ze nog best wel oké. ;)

Hoewel een extraatje ook wel leuk geweest was, maarja, je kan niet alles vragen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zijn west wel oké ;)

Dat is juist het positieve dat ik heb bij Dell. àls het eens mis loopt (en dat kan echt overal gebeuren) dan lossen ze het tenminste degelijk op. Jammer dat je niet achter een "vergoeding" hebt gevraagd voor je geleden schade (tijd is geld waard), je had er misschien nog een laptoptas (of een van hun printers die ze de laatste tijd gelijk kwijt willen, want ze geven er tot 55% korting op) bij kunnen krijgen.

Maakt niet uit natuurlijk; voor die prijs heb je sowieso al een mooie deal op zak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Leuk om horen dat Dell (ondanks de nogal twijfelachtige start ;)) toch zo snel je toestel heeft kunnen leveren & dat de betaling ook probleemloos verder gelopen is!

Veel plezier met je toestel, en hopelijk heb je die garantie nooit meer nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.