Ga naar inhoud

Laptop


Aanbevolen berichten

Die was van ebay. Nieuw werd gezegd en indien niet tevreden kan je 'm binnen de 7 dagen terugsturen. Er zou ook nog 4 jaar garantie op zijn, maar hij moet wel komen uit het V.K.

En merci, die vostro's ga ik eens bekijken, hoewel ik mijn pijlen nu vooral richt op een (zo goed als) nieuwe tweedehands.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

1 zaak; overdracht van garantie naar een ander land is volgens mij niet al te evident. Ik zou hiervoor toch écht dell eens contacteren, voor hetzelfde geld wordt die garantie totaal niet overgedragen.

Als hij uit de UK komt heb je wel sowieso een querty klavier, dus ofwel moet je daar op leren typen ofwel moet je een nieuw toetsenbordje bestellen. Dat kost niet zo overdreven, maar t is toch snel 50€...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een terechte opmerking, ik was me er ook al vragen bij aan het stellen...

waarschijnlijk zullen onze Belgische toetsenborden niet naar qwerty evolueren? Of wel? En telkens als ik dan op een andere pc zit (niet dat dat zo vaak zal gebeuren maar toch...), zal ik me moeten aanpassen.

Zijn die toetsenborden integreerbaar, kan je dus eigenlijk het qwerty eruit gooien en er een azerty insteken? (Indien niet was ik mss toch wat te overenthousiast ivm die Engelse laptops. :()

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou me op zich verwonderen dat dat gaat evolueren, zeker aangezien iedereen nu toch ongeveer bekend is met een Azerty toetsenbord. Als een producent toestellen op de markt zou brengen met zowel azerty als met querty gaat hij enkel zijn azerty exemplaren verkopen, en als hij ze op de markt brengt met enkel querty verkoopt hij totaal niet meer (ik zou die toch direct laten vafvallen, als ik opnieuw moet leren typen lijkt me dat niet al te handig).

Toetsenborden zijn perfect over te plaatsen, maar je moet wel een dell inspiron 6400 toetsenbord vinden dan natuurlijk. Voor een Dell Inspiron kan je voor 75€ het toetsenbordje kopen bij replacedirect, en dan moet je het zelf nog vervangen (iets wat ik ook al niet al te graag doe; dat is nogal een prutswerk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, dat biedt interessante perspectieven.

Ik ben nu verder de Engelse laptop markt aan het verkennen en dan kan ik voor driehonderd euro alles krijgen wat ik wou (dell insprion 1525, pink)! :) Alleen is er meestal geen garantie meer bij...

eBay.be: Dell Inspiron 1520 Laptop , with Truelife and Camera (object 250235771736 eindtijd 14-apr-08 20:15:00 CEST)

Dat toetsenbord verplaatsen kan ik misschien wel zelf. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige nadeel dat je er aan kan vinden dan nog is dat je

1) Geen garantie hebt

2) Een engelstalige windows

3) Je weet niet hoe het toestel eruit ziet, het kan onder de krassen zitten

4) Hoe is het behandeld geweest? Op een half jaar krijg ik een laptop bijna volledig kapot zonder dat er uiterlijk ook maar 1 spoor aan is...

(dat toestel zou zeker al tegen de 400 gaan zitten hoor; verzendkosten erover & dan je omruilkosten van de euro naar de pond)

Je mag uiteraard via ebay oid kopen; ik heb daar gewoon geen vertrouwen in (maar dat kan aan mij liggen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles eens op een rijtje gezet en rekening gehouden met jullie advies en gisterenavond is de moeilijk bevalling dan gebeurt.

Ik heb me online een dell inspiron 1525 besteld bij dell, een witteke (dat kostte niets extra). :)

Voor iets van een 659 euro (ipv 828 door 80 euro korting en 4 jr garantie voor de prijs van drie) heb ik alles, behalve een laptoptas, muis e.d. . Ik hoop dat hij goed mee gaat vallen en snel hier gaat zijn. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bovenstaande bestelling onmiddellijk betaald omdat ik mijn laptop "zo snel mogelijk wou". En wat bleek gisteren toen ik wou controleren of zij de betaling al hadden gekregen? De bestelling was geannuleerd! Zonder dat ik er een mail of iets heb van gekregen. Ik kon mijn ogen niet geloven en toen probeerde ik enkele malen opnieuw in te loggen. Toen bleek dat ik een nieuwe bestelling had geplaatst. Ik had geen enkel idee wat het precies was, hoeveel het kostte en laat staan hoe die daar kwam. En ik kreeg ook weer geen enkele mail ter bevestiging. :-s Dit nieuwe ding zou dan geleverd worden op 29 mei! :-s :-s

Ik heb net gebeld en ze begrijpen zelf niet goed wat er misgelopen is, maar zoals zij het zien is dezelfde bestelling gewoon opnieuw geplaatst en volgens hun komt het dan ook wel goed met de betaling. Daar ben ik vet mee natuurlijk, want ik kan dus nòg langer wachten op die laptop. En een extraatje of verontschuldigingetje kon er niet vanaf. :?

Ik ben precies geen fan meer van Dell. En ik durf te wedden dat die betaling niet goed komt ... ik heb ze eergisteren al gedaan trouwens. :-s

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.