Ga naar inhoud

Trage laptop, problemen bij afspelen geluid, niet-uitvoeren SP 1 voor Windows 7


Textor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het sfcdetails.txt is een leeg bestand :-)

Verwijder het bestandje en voer de sfc procedure nogmaals volledig uit.

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resutlaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffffffffffffffff... nog maar eens geprobeerd om SP1 te installeren. Ben zo voorzienig geweest om een back up te maken... Ik kreeg eerst een foutmelding (zie bijgevoegd printscreen). Ik heb de eerste stap (de fixdinges van windows) uitgevoerd en kon dan doorklikken om te installeren. Zoals elke keer loopt hij vast op 44 procent, start dan op om de wijzigingen ongedaan te maken en blijft dan rondjes draaien op dat punt tot ik van frustratie de stekker eruit trek... zucht zucht.

Foutmelding SP1 13052012.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dasle en kweezie wabbit : bedankt voor de link, ik had ook gezien dat het voor vista en windows server 2008 was (en niet voor windows 7) en ben daar dan hoger op aan het kijken geweest waar de tekst "System Tip This article applies to a different version of Windows than the one you are using. Content in this article may not be relevant to you. Visit the Windows 7 Solution Center" stond en dan ben ik daar verzeild geraakt en heb je tig van mogelijke oorzaken van problemen met SP1 zoals vb de antivirussoftware, dat ik het noorden kwijt raakte. De komende dagen heb ik de pc absoluut nodig voor het werk en zal dus, zoals door jullie voorgesteld, die vista oplossing proberen na het weekend. I'll be back !

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.