Ga naar inhoud

Schijf niet geïnitialiseerd


djdanvan

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik denk dat je dezelfde geluiden hoort als je hem aansluit, maar probeer het toch maar even. Het kan zijn dat het schijfje te weinig vermogen krijgt om constant te draaien. Als hij dan wel goed draait, zal hij waarschijnlijk ook herkend worden.

Mocht het geluid hetzelfde blijven, vermoedt ik dat je een probleem hebt met de leeskoppen of het oppervlakte van de schijfjes in de hdd. Dat kun je zelf niet thuis oplossen, aangezien u waarschijnlijk niet over een 'clean room' beschikt.

Mocht hij goed draaien, dan zou ik je willen aanraden om bij een goede pc-zaak een nieuwe behuizing hiervoor aan te schaffen, en deze voortaan achterop de computer aan te sluiten. Het wil nog wel eens gebeuren dat die aansluitingen meer vermogen kunnen leveren dan de 'Front-USB's'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Partionmagic kun je partities aanmaken,indelen, clonen enz...

Met "EaseUS Partition Recovery" kun je beschadigde of corrupte partitietabellen repareren.

In een partitietabel word vermeld vanaf welke sector je partitie begint, hoe ze is ingedeeld en hoe ze geformatteert is enz..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Op geen enkele manier kan ik mijn WD mobiele schijf benaderen, ook met de Ubuntu live CD geprobeerd maar niets brengt mij verder.

Ik weet niet als ik langs deze weg een betrouwbaar datarecovery bedrijf (persoon) kan opvragen?

of is er iemand met een Hint voor mij?

groeten djdanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.