Ga naar inhoud

Schijf niet geïnitialiseerd


djdanvan

Aanbevolen berichten

THE_R,

Ja k'Heb bij verschillende PC's en laptops geprobeerd ook via een kabel met 2X USB maar er is geen enkel verschil te merken.

Nochtans heeft hij oorspronkelijk maanden met de bijhorende kabel feilloos gewerkt.

Ja het is een 2.5" 500GB van WD met geintegreerde mini USB.

grtn djdanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bedankt voor de update djdanvan,

Houd ons maar op de hoogte hoe het verder afloopt ;-)

Ter Info;

Ik heb ter plaatse geweest en zeer vriendelijk ontvangen geweest met een zeer duidelijke uitleg wat er ging volgen.

HDD er afgegeven en na 5 uur wist ik alle informatie.

1) alle data kon terug gehaald worden

2) er moest een nieuwe HDD worden aangekocht om er de data op te plaatsen

3) de tijd ging +/- 4 weken zijn

4) de prijs voor dit schijfje met geintigreede USB aansluiting 500GB 2.5" ging tussen de 400 en 900 euro bedragen

5) er ging nog eerst een mail komen met alle titels van de gerecupereerde mappen en dergelijke.

6) bij dit te ondertekenen verklaarde u zich akkoord voor uitvoering

7) de betaling gebeurde bij afhaling.

Zolang u niet had ondertekent hoefde u niets te betalen en werd uw schijfje na 6 maanden vernietigd.

Dit ter info

grt djdanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit ervaring (heb zelf bij een concurrent van hen gewerkt):

1) was te verwachten

2) vreemd dat ze dit niet aanbieden op een schijf, maar dat u deze zelf moet aanschaffen

3) te lang. Dit soort werk mag maximaal 1 week in beslag nemen

4) prijs is iets aan de hoge kant, maar afhankelijk van de kwaliteit van de geleverde gegevens. Eigenlijk te hoog als ze de gegevens niet aanbieden op een nieuwe schijf van hunzelf uit.

5) to 7) standaard. Ik verwacht dat als u niet akkoord gaat met de herstelde gegevens, zij u vragen om diagnose-kosten en anders de schijf zelf willen behouden. U kunt misschien een lagere prijs (ongeveer 50 euro minder) bespreken als u hen toestaat de defecte schijf te behouden (voor onderdelen). Vaak is dit wel te bespreken, maar ik weet niet hoe zij hierop reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er moest een nieuwe HDD worden aangekocht om er de data op te plaatsen

Moest je dit zelf verzorgen?

de prijs voor dit schijfje met geintigreede USB aansluiting 500GB 2.5" ging tussen de 400 en 900 euro bedragen

Dat is wel een hele ruime marge die ze daar nemen :dong:

Dan is het nu afwachten hoe het verder afloopt ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.