Ga naar inhoud

(destkop)ik wil heel graag mijn pc helemaal opnieuw herstarten en instellen zonder CD


selwin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Neem de info door die je hier vindt: je start de recovery op door tijdens het opstarten op de F11-toets te duwen...de ganse procedure staat beschreven en geïllustreerd vanaf bladzijde 54/66.

Hou er rekening mee dat nadien je PC er weer bij staat zoals op "dag 1".

Je dient dus voor het opstarten van deze procedure alle persoonlijke materiaal (bladwijzers, documenten, foto"s, muziek, film, contactpersonen, mails, enz, enz,...) dat je wil bewaren veilig te stellen op een externe harde schijf.

Een lijst van alle huidige geïnstalleerde software kan je printen mbv Installed Program Printer, zo heb je meteen een "boodschappenlijstje" voor na de recovery.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaliter heb je 3 mogelijkheden om de recovery uit te voeren:

* via Windows --> Packard Bell Recovery (geen cd vereist)

* via de procedure uit bericht 24 waarbij de recovery wordt gestart via de F11-toets tijdens het opstarten (geen cd vereist).

* via recovery-cd's.

Ik vermoed dat je de recovery-cd's zal kunnen verkrijgen bij een Packard Bell-verdeler, tegen betaling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een adapter van NETGEAR om internet verbinding te maken maar nu vraagt mijn pc :

Hoe verbindt u deze computer met het internet?

1. Internet toegang door middel van een inbelverbinding

2. Breedband internet toegang.

Welke moet ik dan kiezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een adapter van NETGEAR om internet verbinding te maken maar nu vraagt mijn pc :

Hoe verbindt u deze computer met het internet?

In principe moet je dat niet instellen want dat doet Windows zelf.

Als je toch moet instellen dan Breedband internet toegang.

Normaal gezien moet je eerst de driver van Netgear adapter installeren en dan gaat het vanzelf.

Kan de model en type eens geven van Netgear Adapter die je op de adapter ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.