Ga naar inhoud

Windows Security


Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nog steeds hetzelfde, ik snap ook niet wat de inlog van het linker inlogscherm kan zijn, ook zie ik de gebruikersnaam niet.

Ik ben de administrator en gebruiker, het gastaccount is uitgeschakeld en er zijn geen andere accounts geweest.

Onder C:\Users \Default \Maurits \Openbaar

Enig idee hoe ik hier achterkom.

Het lijkt ook alsof die automatisch via de linker wil inloggen maar niet het (goede)WW heeft, daarna de foutmelding geeft en mij laat beslissen.

Kan ik ergens instellen dat mijn account automatisch geselecteerd word??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat kan zeker, maar dat moet je instellen in het register. Voordat je iets gaat wijzigen in het register maak altijd een backup!

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\AutoAdminLogon "1"

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\DefaultUserName "Gebruiker"

Link naar reactie
Delen op andere sites

[quote name=Mauritsluijs;304123

Kan ik ergens instellen dat mijn account automatisch geselecteerd word??

ja dat kan zeker' date=' maar dat moet je instellen in het register. Voordat je iets gaat wijzigen in het register maak altijd een backup!

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\AutoAdminLogon "1"

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\DefaultUserName "Gebruiker"[/quote]

Hoe je een backup maakt van het register kan je hier lezen. (klik erop)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Type gpedit.msc in uitvoeren of Startmenu Zoeken en klik op enter. Het opent Group Policy Editor.

2. Ga nu naar:

Local Computer Policy -> Administrative Templates -> System -> Logon

3. In het rechter paneel, dubbel-click oop "Hide entry points for Fast User Switching" en zet het op Enabled.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\DefaultPassword

Als deze nog niet bestaat moet je die aanmaken en bij dat veld je wachtwoord invullen, want wat er gebeurd je wilt autlogin doen alleen je hebt geen wachtwoord ingevuld bij dat account daarom krijg je die melding. Probeer het bovenstaande. Als je een screenshot wilt uploaden vergeet dan even niet om je wachtwoord onzichtbaar te maken;)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.