Ga naar inhoud

mijn computer doet vliegtuig na


SirJohn

Aanbevolen berichten

ik heb een computer die ongeveer een jaartje oud is.

zodra ik een spel speel zoals bijvoorbeeld second life

dan begint het beestje te loeien alsof hij wilt gaan opstijgen.

ikzelf heb het gevoel dat dit aan de video kaart ligt aangezien second life nogal wat van je video kaart vraagt en ik de grafics helemaal hoog hebt staan.

zijn er hier software matige oplossingen voor?

-----------

e.v.t. volledige specs van me pc: http://goo.gl/a5Gfi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je grafische kaart behaalt een temperatuur van 80°C, geef deze eens bijzondere aandacht.

Om te weten of je systeem een bepaald game aankan : info hier (klik er op).

Kan je van het resultaat van het bovenstaande (Can You Run It) met het knipprogramma (klik er op) een afbeelding van maken en die in een volgend bericht hier op het forum plaatsen (klik er op)?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog maar eens mijn computer schoongemaakt

heb de video kaart ook even uit elkaar gehaald en moest zeggen dat hij voor mij doen vrij vies was...

overigens was de kast van binnen nog brand schoon...

mijn computer maakt in ieder geval geen vliegtuig geluid meer... kijken hoe lang hij dit gaat volhouden...

ik zit echter wel constant in de spanning dat video kaart de pc laat doen doorslaan...

maar goed zo lang hij het doet zal het wel goed zijn denk ik maar...

wil iemand nog eens kijken naar de temperaturen?

voldoen ze?

http://speccy.piriform.com/results/2yAEzUgbTaU42JfFrpHntoQ

---------- Post toegevoegd om 17:58 ---------- Vorige post was om 17:57 ----------

Op de voeding zal een label op staan met de specificaties, zie afbeelding als voorbeeld...het vermogen van de voeding vind je bij MAX. OUTPUT POWER.

[ATTACH=CONFIG]18619[/ATTACH]

ik heb nog niet naar de voeding gekeken

maar ja goed ik heb nu toch nog even geld voor een nieuwe kaart

dus dat komt nog wel...

ik hou deze topic zolang dan even open...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.