Ga naar inhoud

Windows "fout afgesloten"


prasoudi

Aanbevolen berichten

Laptop start normaal op en email kan gewoon geopend worden maar zodra ik via Firefox of internet explorer iets

doe krijg ik de melding "Windows werd foutief afgesloten" en valt de laptop (Windows 7) uit. Ik wou hijack this downloaden maar ook dit gaat dus niet. Systeemherstel kan ook niet geopend worden, het scherm verschijnt wel

maar er staat geen letter in, hetzelfde in andere schermen: wel lijnen /kolommen maar geen tekst.

Ik ben nu online via een IPAd, hoe kan ik eventueel Windows herstellen?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Download op een andere niet geïnfecteerde computer de Kaspersky Rescue CD en sla deze op je bureaublad op.

Download daarna IMG Burn en sla deze op je bureaublad op en installeer deze.

Start "IMG burn" en klik op "Write image file to disc"

  • Selecteer het image bestand van de Kaspersky Rescue CD en klik op de knop "Write". Stop de Kaspersky Rescue CD, in de PC.
  • Start die PC opnieuw op.
  • Druk op F11 en selecteer dan het cdrom station om het rescue systeem van Kaspersky te starten.

Bij “Press any key to enter the menu” druk je op gelijk welke toets om het menu van de Kaspersky Rescue CD te openen.

· Kies in het volgende scherm de optie "Kaspersky Rescue Disk - Grafische modus" en druk op enter.

· Druk hierna op "A" om de licentie overeenkomst te accepteren.

· Druk linksonderin het scherm op de taakbalk op het "pijltje" en kies de optie "bestandsbeheer"

· Ga in het bestandsbeheer naar "discs" en kies de "systeemschijf" waar Windows op staat.

· Navigeer naar de volgende map:

C:\Windows

· Zoeknu naar het volgende vetgedrukte bestand: twexx32.dll

Als het bestand gevonden is, ga dan verder met de procedure; anders stop je de procedure en meld het ons.

  • Navigeer nu naar het volgende vetgedrukte bestand: explorer.exe
  • Klik nu met de rechtermuisknop op dit bestand en kies "Move to trash" en klik daarna op "OK"

· Navigeer nu naar het volgende vetgedrukte bestand: twexx32.dll

· Klik nu met de rechtermuisknop op dit bestand en kies "rename"

· Hernoem twexx32.dll nu naar explorer.exe

· Bevestig dit door op de knop "Accept" te klikken.

· Druk linksonderin het scherm op de taakbalk op het "pijltje" en kies de optie "Computer herstarten" en klik daarna op "Ja"

· Verwijder de 'Kaspersky Rescue CD' uit de CD/DVD drive als hierom wordt gevraagd en druk daarna op een willekeurige toets om het systeem opnieuw op te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan je proberen, maar dan ben je wel alles kwijt (al uw documenten op de c: schijf, al uw programma's, al uw eigen instellingen, al uw favorieten of bladwijzers van internet explorer of firefox, enz...

Als u bericht 7 uitvoert, geraakt u geen persoonlijke bestanden of programma's kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.