Ga naar inhoud

Packard Bell


Essien

Aanbevolen berichten

Een vriend van je heeft W7 erop gezet en heeft meteen ( zonder het te beseffen?) je recovery verwijderd van Vista.Als er geen backup gemaakt is van Windows vista of je W7 dan zal er niets anders op zitten dan W7 herinstalleren vrees ik.
Dat heb ik al meerdere keren geprobeerd. Maar telkens wanneer ik een W7 cd erin stop, die ik zelf heb gedownload en de cd laat starten, dan kom ik telkens weer uit bij de repair recovery. aangepast door Essien
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bedankt voor uw mededeling. Ik had m'n post gewijzigd of is er nog iets wat verandert moet worden.

Wanneer ik het gedownload heb en het op een cd heb geplaatst. Hoe moet ik het laten opstarten. Zoals hierboven is vermeld onder invloed van de bios aan te passen of is er een andere methode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet de Windows installatie dvd in je dvd-rom plaatsen dan je PC herstarten.

Op een gegeven moment verschijnt er op je scherm " druk op een willekeurige toets om op te starten vanaf cd/dvd".

Druk dan op een toets zoals spatiebalk, nu start je op vanaf dvd.

Lukt dat niet kijk dan in het BIOS of je dvd-rom als first boot staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet de Windows installatie dvd in je dvd-rom plaatsen dan je PC herstarten.Op een gegeven moment verschijnt er op je scherm " druk op een willekeurige toets om op te starten vanaf cd/dvd".Druk dan op een toets zoals spatiebalk, nu start je op vanaf dvd.Lukt dat niet kijk dan in het BIOS of je dvd-rom als first boot staat.
Bedankt voor je reactie. Heb m'n award bios ook zo ingesteld. M'n pc start cd ook op, maar na het 'windows loading' kom ik terecht bij 'recovery options'.
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.