Ga naar inhoud

vista start niet meer op


Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nogmaals dank Jion.

ik ben geen pc neurt tenminste nog nietxD maar de vista instalatie cd heb ik er niet bij geleverd gekregen en de hp pc heeft wifi draadloos internet aansluiting daar heb ik niet de gegevens of cd van pc is niet voorzien van een internetkaart anders was het probleem snel verholpen.dan had ik format kunnen doen. maar voor nu krijg ik de pc met geen mogelijkheid opgestart .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiervoor heb je geen internetconnectie, nog de installatie cd nodig. ;-)

Verwijder eerst alle cd's en usb-sticks van je computer.

Start je computer op en tokkel terug op F8.

Markeer in het scherm Geavanceerde opstartopties met de pijltoetsen "De computer herstellen" en druk op ENTER.

Selecteer een toetsenbordindeling en klik op Volgende.

Selecteer een gebruikersnaam, voer het wachtwoord in en klik op OK.

Klik in het menu Systeemherstelopties op Opstartherstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jion aller eerst dank voor je engelen geduld..

euh de enige melding die er staat in geavanceerde opstartopties is modus Active Directory herstellen bedoel je die??

wat bedoel je met w8t word??? sorry ben nog niet zo heel ver met dit soort dingen is het verstandig neer te zetten wat ik wel zie staan in de geavanseerde opstartopties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke sorry maar ook die heb ik al geprobeerd en nog steeds het zelfde verhaal wel zag ik net even heel snel allemaal 00000 in beeld komen en weg was alles weer pc probeerd weer op te starten maar niets doet het ook F11 is systeem recovery ook die werkt niet de hardeschijf draaid wel mag aan nemen dat die niet stuk is dan...maar om kort te gaan veilige modus ook met opdrachtpromt geen van allen werken.het is dat ik in de bios kan komen maar meer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.