Ga naar inhoud

vista start niet meer op


Aanbevolen berichten

ububtu is naast vistaop de C geinstaleerd vista werkt geheel niet meer en ubuntu doet het verder prima heb er ook een backup mee gemaakt voor de zekerheid en wil nu de orginele vista premium instaleren via boot cdrom/dvd wil het niet lukken dus is mijn enige optie nog het via ubuntu te gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dan heb ik toch iets fout gedaan heb ubuntu op c geinstaleerd naast vista en wat ik ook probeer ik krijg ista niet gerepareerd blijkt een vista businnes te zijn die verlopen is en ook via de cd/dvd op boot te zetten en zo vista nieuw te instaleren werkt geheel niet dus probeer ik dat nu via ubuntu te gaan doen de Hp heb ik inmiddels verbonden met internet maar de engelse woorden die erbij staan un ubuntu snap ik niet is in het engels zal de foto mee sturen is misschien iets duidelijker dan wat ik kan uit leggenpost-34580-1417704943,4707_thumb.jpgik weet niet wat nu te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er werd een link gepost door Kurt in bericht 15: download en brand de CD/DVD en kijk of je nog wat kan recupereren op de manier beschreven in de handleiding....mogelijk zijn er reeds bestanden overschreven door de installatie van Ubuntu.

Kan je nog wat recupereren dan zit je goed.

Nadien wordt het sowieso een herinstallatie van Windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het terugvinden van persoonlijk materiaal zoals bijvoorbeeld foto's en die veilig stellen op een USB-stick of externe harde schijf.

Dank u wel voor de uitleg

Ja heb ik gedaan dat wat bewaard moest worden heb ik op een usb stik gezet dus wat er nu nog op de hdd staat mag weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is nu juist het probleem ik heb de dvd/cdrom in boot gezet in de bios maar krijg niets in beeld dus heb ik mijn eigen usb dvd rom aangesloten op de Hp die boot normaal al van zich zelf ook dat werkt niet in un ubuntu zie ik de twee dvd roms wel staan.dus probeer ik via ubuntu de vista te instaleren hopelijk werkt dat wel maar dan zie ik zoals ik in bericht 33 de foto van bij stuurde ik snap de engelse taal niet goed en weet nu niet welke ik moet aan geven om te formateren via ubuntu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.