Ga naar inhoud

beeld weg!


Jaxke

Aanbevolen berichten

Hallo.

Gisteren wilde ik mijn laptop verbinden aan mijn tv om het beeld op mijn tv te zien. Ik zat dus wat te prutsen bij eigenschappen > beeldscherminstellingen of zo. En dan, selecteerde ik als primair beeldscherm per ongeluk mijn ipod, die ik ooit eens via de applicatie "Airdisplay" verbonden had als scherm aan mijn pc. Hierna verdween plots het beeld op mijn laptop en nu ook als ik hem herstart, krijg ik de boot animatie van windows xp te zien en daarna niets meer. Ik heb nog wel toegang tot mijn BIOS instellingen, maar meer niet. Ik vind het geen probleem om het op te lossen door een factory reset, maar ik wil absoluut niet resetten, zodanig dat mijn geheugen gewist wordt. en ook weet ik totaal niet hoe je een factory reset doet zonder beeld. Bij de BIOS instellingen misschien

Ook mijn ipod als scherm gebruiken is niet mogelijk, want daarvoor moet ik ook een desktop app gebruiken en zolang ik die zonder beeld niet kan openen, zal dat uiteraard niet gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik had gisteren ook een probleem met zwart scherm na opstarten van Windows XP omdat ik een service had uitgeschakeld (scherm Nvidia). Dankzij enkele opzoekingen op google en de tussenkomst van Clarkie het ik dit kunnen oplossen via het indrukken van de F8 Toets. Daar had ik de mogelijkheid om op te starten in veilige modus met VGA xxx? In deze veilige modus kwam ik op het scherm dat de gebruikers aanduidt en kon is doorklikken naar mijn bureaublad waar ik mijn vorige fouten kon rechtzetten. Ik hoop dat U ook deze mogelijkheid heeft. In ieder geval het proberen waard. Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Jaxke,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.