Ga naar inhoud

Geen internet verbinding krijgen, Vraag steeds om websleutel


xJanine

Aanbevolen berichten

Hallo,

Paar weken terug deed UPC het opeens niet meer, en daar hadden we lange tijd last van. Uiteindelijke dachten

we van misschien help het als je het de router reset. Omdat veel andere mensen geen last van UPC hadden.

maar toen begon het probleem, Alles werd veranderd in naam en de verbinding was onbeveiligd door het reset knopje, dat was waarschijnlijk niet zo slim.

Maar later heeft iemand hem weer goed gekregen en weer

beveilig met een websleutel erop. Alles werkt weer in huis en op mobiel , laptop.

Maar het probleem is nu

mijn eigen computer boven krijg geen verbinding met de modem router (die staat benende) mijn computer heeft een Topcom Wireless stick die je in een USB poort steekt.

post-25542-1417704957,7952_thumb.jpg << Dit zit in mijn USB poort .

Maar ik ben de enigste die daar gebruik van maak, Alles staat weer goed qua websleutel en verbinding naam en beveiligd internet verbinding. Maar als ik mijn Computer opstart en verbinding wil maken met die naam . Vraag die om de websleutel , die voer ik keurig in. Maar dan zegt die dat verbinding maken niet lukt. komt er onderaan twee computertjes te staan met een geel driehoekje. Maar ik probeer het dan opnieuw en elke keer vraag die om de websleutel.

Mijn vraag is waarom krijg iedereen in huis wel verbinding met het internet en ik boven niet, Moet ik boven iets nog instellen waardoor die het weer doet? Ik hoop dat ik het beetje goed heb uitgelegd, Maar

ik hoop dat iemand mij kan helpen hoe ik dit probleem oplost.

~Janine

aangepast door xJanine
verkeerd verwoord.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, volgens mij moet je je router modem gewoon voor een halve minuut uittrekken en terwijl hij uitgetrokken is moet je je wifi instellingen op je pc selecteren dat hij met geen enkele router verbindt en dan wnn je je router terug insteekt, moet je zo snel mogelijk terug verbinding proberen te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, volgens mij moet je je router modem gewoon voor een halve minuut uittrekken en terwijl hij uitgetrokken is moet je je wifi instellingen op je pc selecteren dat hij met geen enkele router verbindt en dan wnn je je router terug insteekt, moet je zo snel mogelijk terug verbinding proberen te maken.

Ik heb dat net even geprobeerd maar dan krijg ik eerst IP-adres ophalen , en daarna erna gelijk: verbonden met beperkte toegang. weer een geel driehoekje en daarna een rood kruisje .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer onderstaande eens uit op jouw pc en op een pc die wel gewoon verbinding kan maken.

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is opgelost, ik zal het nog even uitleggen :

Je kunt in sitecom router komen , toevallig waren daar de gegevens niet goed .

WPA2 stond hij, en dat stond niet in het rijtje thuis wat ik boven had

toen ik het weer op WPA zette werkte hij boven ook weer normaal..

Maar ik bedankt nog altijd de mensen die hier hebben gereageerd (:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.