Ga naar inhoud

knop 'radio' inschakelen


IE8

Aanbevolen berichten

Blijft voor mij de vraag waarom ik die tweede verbinding (openbaar netwerk) nodig heb om een stabiele verbinding met het internet te kunnen maken. Zonder die verbinding toont het icoontje een rood kruisje (geen netwerk beschikbaar), een oranje driehoekje of varieert tussen 1 en 3 blokjes. Met die verbinding blijft het icoontje permanent alle blokjes aangeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik niet eerder kon reageren, ik had namelijk weer geen internetverbinding. De hardware radioschakelaar was weer uit, Fn + F2 haalde niets uit, het Wireless LAN knopje evenmin. De radioschakelaar viel op geen enkele wijze aan te zetten. Ik heb dan maar systeemherstel uitgevoerd: teruggegaan naar de verst mogelijke datum in de tijd. Daarmee was de radioschakelaar terug aan, en beide verbindingen zoals in de afbeelding hierboven weer terug, de ontvangst maximaal. Ik snap er nog steeds niets van: wanneer ik de tweede verbinding uitschakel, krijg ik de melding dat Intel WiFi uitgeschakeld is. Ik heb wel internettoegang via WiFi_5E zoals in de afbeelding hierboven, maar dan terug met beperkte ontvangst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Probleem eindelijk opgelost door deze vraag aan de fabrikant/verkoper van de laptop te stellen. Ik wil jullie hun voorgestelde oplossing niet onthouden:

'U dient de virtuele wifi adapter uit te schakelen voor het probleem op te lossen.

Dit gaat als volgt:

Het uitzetten gaat als volgt:

• Start de command prompt als Administrator (Type CMD met zoeken - Rechtsklik - als administrator uitvoeren)

• type: NETSH WLAN STOP HOSTEDNETWORK en druk enter

en vervolgens

• type: NETSH WLAN SET HOSTEDNETWORK MODE=DISALLOW'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.