Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben op hotel en ik heb hier wifi, ik probeer een aantal zaken op limewire te downloaden( legale zaken) maar het gaat maar aan max 50 kb/sec, terwijl ik wel een verbinden heb van 54MB/sec, kan iemand me helpen om dit een beetje omhoog te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij limewire hangt het af van de snelheid waaraan anderen opsturen, niet de snelheid van jouw verbinding. 50kbyte/sec is niet zo slecht.

de 54 megabit/sec die je verbinding is (8 bits is 1 byte) zouden je theoretisch maximaal 7 megabyte/sec kunnen opleveren (als het hotel dan nog een aansluiting van 54 of meer megabits liggen heeft, vaak is dat maar 20 of 10 megabit).

Helaas kan je dat niet echt beïnvloeden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Limewire heeft algemeen lage verbinding. De meeste seeders uploaden heel hoog, maar laten jou vaak niet boven 150 kb/s komen.

Houd persoonlijk meer van torrent, deze zorgen voor zoekopdrachten met download-delers die jouw snelheid laten oplopen tot soms 900 kb/s.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Houd persoonlijk meer van torrent, deze zorgen voor zoekopdrachten met download-delers die jouw snelheid laten oplopen tot soms 900 kb/s.

ik kom wel eens boven een paar mb/s uit :)

dit is geheel afhankelijk van wat de andere kant (seeders) je te bieden hebben.

persoonlijk zou ik geen limewire aanraden en dan ook overstappen op iets anders als de mogenlijkheid daar is (zoals het bijvoorbeeld eerder voorgestelde torrent of anders eventueel frostwire, is niet echt perfect maar altijd beter dan limewire en is dezelfde interface)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als we dan toch de persoonlijke voorkeuren uitspreken;

RapidShare / MegaUpload in combinatie met van die verzamelfora zijn mijn ding. Daarmee haal je probleemloos bestanden van 5 gig op 1 dag binnen...

Bestanden van rond de 100 megabyte zijn kwestie van minuten, meestal minuutje of 5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.