Ga naar inhoud

PC upgraden naar SSD + windows 32 bit naar 64 bit


tim521

Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je kan idd een SSD plaatsen in deze pc, maar dan sta je gelijk voor een dilemma.

Daar je moederbord wat je nu hebt enkel SATA 2 ondersteunt en je kiest voor een SSD met SATA 2 dan zit je tussen de oudere generatie van SSD's.

Als je later een nieuw moederbord koopt waar natuurlijk SATA 3 op zit dan kun je nooit de volledige snelheid benutten van de SATA controller die op je nieuw moederbord zit om dat je een SSD met SATA 2 hebt.

Kies je voor een SSD met SATA 3 kun je op het moederbord wat je nu hebt ook niet de hele snelheid benutten van je SSD.

Zou je b.v. volgend jaar een nieuw moederbord aanschaffen met SATA 3 dan is er op het gebied van SSD's veel gewijzigd.

En dan bedoel ik niet alleen qua snelheid maar ook op het prijskaartje voor zo'n SSD.

Ze worden steeds sneller en goedkoper, tegen de tijd dat je een nieuw moederbord aanschaft zijn er weer SSD's die beter en goedkoper zijn dan nu op het moment.

Het kan wel, maar ik zou ook een SSD overwegen bij aanschaf van een nieuw moederbord om dat dan je SSD veel beter tot zijn recht gaat komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Dasle!

Zo een antwoord wou ik net hebben :D

Ja dan kan ik beter wachten.

Maar is het mogelijk deze te verplaatsen naar de antec solo 2 case?

Want de medion case heeft geen enkele koeling en bijd e antec solo case kunnen er tenminste wat fans in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de Antec Solo 2 kunnen de volgende moederborden

Motherboards: Mini-ITX, microATX, Standard ATX

Het moederbord in je medion pc is een Form Factor: M-ATX of microATX en moet zeker passen.

Het enige wat misschien niet kan over gezet worden is het I/Oshield aan de achterkant van je pc.

Bij merk pc's zit dit vaak verwerkt in de behuizing en als je een pc samenstelt is dit een los I/Oshield wat je in de behuizing moet vastklikken.

Maar dat zie je aan de achterzijde van je pc

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.