Ga naar inhoud

Email komt 2x binnen op ipad


Aanbevolen berichten

Sinds een paar maanden heb ik een new ipad en omdat ik via mijn laptop vroeger altijd mijn mails binnen haalde van mijn 3 @home accounts, heb ik op de Ipad een Gmail account aangemaakt en die gekoppeld aan de home accounts zodat ik toch een mapstructuur heb via de gmail account op de ipad.

Probleem is echter dat Gmail alle post mooi binnen haalt, echter sommige mails van at home komen 2x binnen. Wat kan ik doen om dit normaal in te stellen?

Mijn zoon heeft de instellingen gedaan voor mij, dus indien mogelijk graag de uitleg een beetje eenvoudig houden zodat ik het misschien zelf kan volgen en oplossen met jullie hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met sommige e-mails van @home?

Kan het zijn dat als e-mails van @home binnengehaald worden op de laptop het probleem niet optreed, je kan ze toch ook nog binnen halen via je laptop?

Vermoedelijk een instelling in je e-mailprogramma met name "berichten op de server achterlaten".

Maar kan je zoon niet wat meer info geven want die heeft per slot van rekening de instellingen uitgevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist eens enkele test mails verstuurd naar mij zelf vanaf de ipad. Ik heb 3 athome mail adressen waarvan een het hoofdadres is. En ik heb 1 Gmail adres. Ik heb naar allen een mail gezonden , een keer allemaal vanuit het athome adres en ook alles een keer metndengmail account.

De mails die naar het hoofdadres van athome gaan komen dubbel binnen en de rest werkt normaal.

De athome post wordt op de ipad binnen gehaald via de gmail account.

maaktndit het wat duidelijker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.