Ga naar inhoud

Fout melding bij aansluiten Ipad


Aanbevolen berichten

Mjaa sorry voor de wartaal, het zit dus zo, bij het aansluiten van mijn ipad op mijn laptop krijg ik de melding dat het mobile-device service niet start.

MAAR ik heb de Ipad hiervoor ook al eens aangesloten op mijn laptop die ik een week geleden heb ge herformateert (zie link:http://www.pc-helpforum.be/f167/laptop-herformateren-47120/)

Hier voor had ik geen enkelle problemen en nu plots, na het opnieuw installeren van itunes op mijn laptop krijg ik die foutmelding en kan ik mijn ipad niet meer synchroniseren of kan ik hem zelfs niet meer zien in mijn Itunes.

Voor alle duidelijkheid: het is een Windows7 laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat het hier over aansluiten via USB-Kabel of Wifi?

Onderstaande links kan je al proberen:

In de eerste link vindt je info terug over mobile device service.

Vermoedelijk vindt je daar de oplossing van je probleem.

post-23245-1417704997,6396_thumb.jpg

iOS: apparaat wordt niet herkend in iTunes voor Windows

Apple - Support - iPad - iTunes-assistent

iTunes 10.5 en hoger: problemen met de synchronisatie met iTunes via Wi-Fi oplossen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is via usb verbinding, ik ga de stappen eens overlopen en controleren die je hebt vermeld alvorens het topic als opgelost te markeren voor het geval het tog niet oke zou zijn :P

Alvast bedankt voor de snelle respons en de hulp.

(ik heb gezocht op internet, de site van apple zelf en dergelijke maar kon het niet vinden vanwege mijn moeilijke formulering xD)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is opgelost, heb de assistent voor probleemoplossen gevolgt en tog nog meer eens de computer uitgeschakeld en terug aan gezet en ja hoor, dan ging hij wel.

Maar voor ik dit allemaal hat gelezen hebk hem ookal eens herstart en dan deed die het nog niet.

Maar in elk geval bedankt voor de informatie en de weeral snelle respons

Mvg, H.W.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.