Ga naar inhoud

telenet of belgacom?


Aniek

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik ben aant twijfelen tussen fibernet shake (telenet) en pack start (belgacom).

ik heb nu comfortnetXL van telenet (internet+digitaleTV), met HD digicorder waat je 2 opnames mee kunt doen en tegelijk naar tv kijken, en ik heb dus een pack nodig waar ook telefoon bij zit.

is belgacom alles bij elkaar werkelijk goedkoper?

thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pack Start van Belgacom kost je 55,95€ => internet tv telefonie - Belgacom

Fibernetshake van Telenet is momenteel in promotie aan 44,95. Buiten promotie kost hij 54,95€ => http://telenet.be/1113/nl/thuis/shakes/internet-digitale-tv-telefonie

Neem je de basis shake van Telenet, dan betaal je nu 34,95€ in promotie.

om op te letten:

Bij overstap naar fibernet komen er extra kosten bij indien je de installatie laat doen door een technieker (70€).

Persoonlijk zou ik voor de basis shake van Telenet kiezen.

Deze komt je het goedkoopst uit (geen bijkomende kosten), en is ruim voldoende qua downloadvolume (100GB) en snelheid.

Ik heb hetzelfde abonnement en ben er zeer tevreden over. (kwam van een veel duurder en "sneller" abonnement)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanvullend op de info van Jion: ik ken er velen die van Telenet naar Belgacom zijn overgestapt wegens bepaalde voorwaarden en ze gaan allen terug van waar ze gekomen zijn...om het met de woorden van Belgacom zelf te zeggen: soms blijf je beter waar je bent...:dong:

Basic Shake voldoet perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de info die wij eerder deze week in een Telenet-winkel kregen blijft de bestaande binneninstallatie behouden (tenzij je overschakelt naar Fibernet, zie ook info van Jion)...hier kan je de Telenet-winkel in je buurt opzoeken, hier vind je de gegevens voor telefonisch contact.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Aniek,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.