Ga naar inhoud

Galaxy S Plus


Aanbevolen berichten

Heb een vraag.

Bij de Samsung Galaxy S Plus worden bestanden zoals foto's en filmpjes standaard getoond in de "gallerij". Waar de bestanden staan (intern geheugen, ext. SD) maakt niet uit.

Nu heb ik een aantal bestanden die ik NIET wil zien in de gallerij, maar kan geen optie vinden om dit in te stellen.

Weet iemand waar ik dit kan regelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan je die niet verwijderen in de gallerij zelf, want dan wordt de afbeelding volledig gewist van je GSM.

Maar als je de foto(s) niet wil afspelen in de galerij kan je ze toch in een andere map plaatsen en enkel die map selecteren waar je de foto's van wil bekijken dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bestanden staan in een aparte map, op een externe SD kaart. Maar de telefoon herkent de bestanden en zet deze automatisch in de gallerij.

Dat klopt, maar waarom mogen ze in de galerij niet zichtbaar zijn?

je kan toch een aparte map maken waarin die foto komt die je niet wil zien, ook al staat die map dan in de galerij.

Ik snap het eigenlijk niet :hmmmm:

Als ik een foto niet wil zien wordt die gewoon verwijderd.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

In de map die je niet in de galerij wil hebben moet je een bestand genaamd .nomedia plaatsen (met de punt). Dit doe je best via de computer door in Kladblok een nieuw, leeg bestand op te slaan als .nomedia (wel eerst bij Opslaan als "Alle bestanden" aanduiden). Op die manier zou de galerij moeten denken dat er hier geen afbeeldingen of video's staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.