Ga naar inhoud

Computer crasht...een virusje onder de leden?


Aanbevolen berichten

Het resultaat is dat eigenlijk alle blokjes groen zijn op eentje na.

Ik wil hier toch nog eventjes benadrukken dat het belangrijk is dat je alle persoonlijke gegevens die op deze schijf staan kopieert naar een externe geheugendrager en dat je deze schijf best zo snel mogelijk vervangt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo jappie1976,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik begrijp dat ik hem moet afsluiten. Ik ben alleen nog niet helemaal klaar, want het lijkt erop dat het probleem nog steeds niet helemaal opgelost is. Computer valt nog steeds uit met blauw scherm. Het gaat wel een stuk beter, maar probleem blijft wel bestaan. Ik ga toch nog eens de systeemcontrole uitvoeren om te kijken of deze iets vindt of iets kan herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee. Helaas heb ik deze computer gekocht bij Computerland en hebben zij niet de originele cd bijgeleverd. Ik ga morgen eens met hen praten wat ik hiermee kan doen. Ik ga sowieso een externe harde schijf halen om alles op te kunnen zetten, zodat ik de computer compleet kan herinstalleren. Lijkt me in dit geval de beste optie. Zie geen andere mogelijkheden meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.