Ga naar inhoud

Gast Goos09

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb een vraagje, hoe kan ik hardware updaten naar de laatste versie? :hmmmm: (ik hoop wat je bedoelt)

Ik ga denk ik nu alvast slapen, ik zal dan morgen de vraag nog eens bekijken, hopelijk heeft er iemand dan al ge-antwoord =)

:goodnight:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je bedoelt "Hoe je de drivers van je hardware update"!!

Updaten van je hardware zelf kun je enkel door nieuwe te kopen.;-)

Dus vandaar het voorstel om onderstaande uit te voeren dit om te kijken met welke hardware we te maken hebben.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad wat problemen, ik speel een spelletje Brick-Force (een heel blokkerig spel) En ik ondervind FPS lagg, ik vind het zeer irritant en ik dacht dat dat misschien het zou fixen ? Geen idee, was het proberen waard =P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er ongeveer 8 spelers zijn heb ik totaal geen lagg, daarom zoek ik altijd servers met < 8 personen, maar die vind je moeilijker,

En hoe weet ik welke processor ik heb? (ik ben een amateur met pc's :dong:)

Toch bedankt voor de hulp superjona :)

Oh en by the way; Normaal zou ik een nieuwe computer voor mijn 15e verjaardag krijgen (volgende 30 maart) Maar de kans is erg klein nu, want mijn vader wil nu andere dingen kopen voor het huis zoals Flatscreen TV enz en sinds hij alleenstaand is (met 3 zonen), heeft hij dan niet genoeg om ook nog een Goede computer erbij te kopen. En ikzelf heb geen acces tot mijn bankrekening, maandelijks zakgeld gaat rechtstreeks naar mijn bankrekening dus geld kan ik er niet afhalen :'( dus hopelijk krijg ik die PC waar ik al een hele tijd achter wacht (3 jaar)

aangepast door Goos09
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in server binnen 8 spelers geen lag hebt, ligt het probleem niet aan je videokaart.

Ik heb het even geGoogled en merk dat er erg veel klachten zijn i.v.m. lag op grotere servers. Het probleem zou kunnen liggen aan je internetverbinding of het spel zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.