Ga naar inhoud

typen in google lukt af en toe niet


LiesbethvanRijn

Aanbevolen berichten

Dit verhaal is niet van mijn vriendin hoor, maar ik kwam dit verhaal tegen toen ik een oplossing zocht voor dit probleem. De pc is een week oud en we hebben meteen Kaspersky als antivirusscanner er op gezet. Weet niet helemaal wat je bedoelt met kooptoestand. Ik heb alleen op jouw advies IE teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Mijn dochter heeft alleen haar foto's op de computer gezet en een filmpje, maar de computer is verder vrij leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik antwoordde je net, maar dat ging geloof ik niet helemaal goed. Ik ben nog niet zo handig hierin. Het bovenstaande verhaal is niet van mijn vriendin hoor, maar ik las dit probleem op internet toen ik een oplossing zocht voor ons probleem. De pc is een week oud en we hebben er meteen Kaspersky opgezet. Ik weet niet zo goed wat je bedoelt met Kooptoestand. Het lijkt mij ook sterk dat er een virus op zit. Mijn dochter heeft google Chrome niet geinstalleerd, maar een vriend van mijn zoon zei dat dit juist een "boosdoener" kan zijn. Dus ik ik wil dit eigenlijk niet proberen, mits jij dit uitgesloten wilt hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info. Geen virusscan dus, ik vond het zelf al niet echt nodig. Ik denk zelf ook aan een compatibiliteitsprobleem. Alleen weet ik niet of mijn dochter met Firefox wil werken. Wij zijn allemaal zo verknocht aan internt explorer. Raar eigenlijk, want er zullen vast betere browsers. Ik zou het zelf graag willen uitproberen. Moet je dan eerst internet explorer eraf halen? Kan je firefox gratis downloaden?

Groet,

Liesbeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Firefox is volledig gratis en naar mijn mening nog steeds 1 van de beste browsers die er bestaan.

Nu de keuze van browser is persoonlijk en ga ik ook niet betwisten,maar als dit je probleem oplost waarom dan ook niet zou ik zeggen.

Het is zeker het proberen waard.:top:

Firefox is volledig GRATIS en eens je eraan gewend bent best leuk om mee te werken.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Dag LiesbethVanRijn, is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag LiesbethVanRijn, is je probleem opgelost?

Eerste post: 4 augustus 2012, 11:12

Laatste post: 5 augustus 2012, 10:30

Ik vermoed dat het opgelost is, we zijn ondertussen dan ook bijna vier maanden verder...xD

Aangezien de topicstarter hier niet meer reageert sluiten we dit topic af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.