Ga naar inhoud

Programma's overzetten


quickwoody99

Aanbevolen berichten

Ik heb dus een nieuwe pc aangekocht en ik zou graag de geinstalleerde programma's overzetten naar die nieuwe pc.

had dus al effe gezocht op google, maar sommige zeggen dat dit niet ging en andere wel :P

Op de nieuwe pc staat ook windows 7 en op de oude windows xp, brengt dit problemen met zich mee?

Kan ik de geinstalleerde programma's niet op een image zetten en dan zo installeren?

QuickWoody99

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volledige programma's vanop een xp naar een Windows 7 kopiëren is niet mogelijk.

Waarom zou je dat ook willen doen? Profiteer ervan met je nieuwe pc om eens een clean install van je programma's te doen.

Wat je wel kan doen, is bepaalde instellingen en bestanden overzetten.

Dat zou mogelijk zijn met DEZE tool. (zelf nooit uitgetest)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met programma's bedoel ik eigenlijk games die je moet downloaden, League of legends, en steam.

(ik heb een beperkte download limiet)<--- msh maakt dit duidelijk waarom, maar als er niks anders opzit zal ik dat maar niet doen.

Ik ga nog 2 dagen w8en , en als er niemand anders een idee heeft zal ik het markeren als opgelost ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.