Ga naar inhoud

partner worden op youtube


Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je zit (vermoedelijk) met een dubbel probleem als je wil partner worden op Youtube: enerzijds je nationaliteit en anderzijds (denk ik) je leeftijd: je moet minimum 18 jaar zijn...op legale manier kan dit dus (nog) niet.

Als je wil gaan live streamen lijkt justin.tv me een degelijk alternatief te zijn: de minimumleeftijd is 13 jaar, er zijn meerdere gamekanalen en het kan vanuit Nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
volgens mijn, maar ik weet het niet zeker, ben je automatisch partner als je inkomsten genereert.

ik kan nog niet livestreamen, logo plaatsen enz. dus ik ben nog geen echte partenr het enige wat ik kan is mijn video's voor inkomsten genereren.

Je zit (vermoedelijk) met een dubbel probleem als je wil partner worden op Youtube: enerzijds je nationaliteit en anderzijds (denk ik) je leeftijd: je moet minimum 18 jaar zijn...op legale manier kan dit dus (nog) niet.

Als je wil gaan live streamen lijkt justin.tv me een degelijk alternatief te zijn: de minimumleeftijd is 13 jaar, er zijn meerdere gamekanalen en het kan vanuit Nederland.

er word gezecht dat het niet gaat om je leeftijd bij youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou nog even wachten tot je kanaal wat gegroeid is. Je kan altijd eens contact opnemen met een "gaming network" zoals TGN, machinima, IGN, ... Als je nederlandstalige gaming videos maakt kan je zeker eens een kijkje nemen naar TGN (dat is voor elk land apart)
Dankje voor de antwoord maar heb je ook nog tips om mijn kanaal te laten groeien ? Alvast bedankt
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.