Ga naar inhoud

nieuwe tweede pc


jetske

Aanbevolen berichten

Hallo ,

Ik wil wel even kwijd dat Meneer mij uitstekend geholpen heeft .

Hij heeft met hulp op afstand eerst gezien als het nog te redden viel .

En daarna omdat het niet meer ging volgens hem , heeft hij me aangeraden dat ik die recovery moest doen .

Ik moet ook heel eerlijk zijn dat heel uitermate tevreden ben hoe en op welke manier hij mij geholpen heeft .

Jullie moeten weten dat ik altijd met xp gewerkt heb en in jullie ogen ben ik een pc leek zeg maar .

Eerst en voor al kende ik windows 7 niet er werden benamingen genoemd zoals recovery en herstellen en wat nog allemaal ik

wist niet eens waar hij het over had .

Dus ben ik persoonlijk heel blij geweest met zijn oplossing . Hij heeft mij ook gevraagd om hier in een bericht te zetten dat het opgelost was en wat er gedaan geweest is maar daar had ik nog geen tijd voor gehad sorry hier voor .

Het is mss niet zo verlopen zoals het mss moet , maar ik ben tevreden geweest met zijn kordate behandeling .

En denk dat dit toch het belangrijkste is niet dan de forum leden tevreden zijn .

Vriendelijke groetjes

Jetske

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.