Ga naar inhoud

nieuwe tweede pc


jetske

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Na de F11 staat er waarschijnlijk "Windows is loading files.." dit balkje kan je af laten lopen. Vervolgens zie je een menu met daarop opties als "Standaard instellingen herstellen (jouw zogezegde DVD dus)" hier kan je gewoon klikken annuleren/cancel (dit heb je NU niet nodig). Daarna start hij opnieuw op en werkt hij gewoon. Wat je nu hebt gedaan is het recovery programma gestart. Dat kan je ook starten wanneer hij bijvoorbeeld is gecrashed. Het werkt hetzelfde als een recovery DVD maar tegenwoordig zetten de computer fabrikanten deze kant en klaar op je computer, zodat het weer DVD's bespaart.

Heb je de optie erop zitten? Of had je nog niet gekeken?

aangepast door Whatdoyouthink
Aangespast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gedaan wat u zij .

In het begin ging alles goed tot er ineens stond standaard herstellingen herstellen en er begon een balk te lopen .

Ik dacht wat heb ik nu weer gedaan dadelijk ben ik mijn windows 7 kwijd en ik heb niets om hem er weer op te zetten .Ik heb dus in paniek de pc vanachter afgezet op nul gezet zeg maar .

Bij het opstarten leek alles normaal tot ik op internet wou geraakte ik er niet op omdat het niet meer werkte .BLIJKBAAR IS ER MEER MIS HEB IK AL GEZIEN PROGRAMMA'S NIET NIET MEER WERKEN . doeme toch .

Ben ik via program file gegaan en daar gaan zoeken en gelukkig hij werkt weer .ALLEEN INTERNET DE REST MOET IK NOG UITZOEKEN .

Nu snap ik het helemaal niet meer (sorry voor de moeilijkheden ) IK HEB GEDAAN WAT U ZIJ EN TOCH GING HET MIS maar daar kan u natuurlijk niet aan doen ik zal wel een fout gemaakt hebben maar zou niet weten waar .

Begrijp ik het nog goed ik heb nu het recovery programma gestart voor als er wat mis gaat (nu dus hi hi ) dat ik dit programma kan doen om de windows zeg maar te herstellen .

Dit is niet hem volledig formateren zoals bij xp .???????? dan moet ik wat anders doen ?????? .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik zei:

hier kan je gewoon klikken annuleren/cancel (dit heb je NU niet nodig).

Maar je kan inderdaad de recovery functie gebruiken. Maar je had niet op "standaard instellingen herstellen" moeten klikken. Nu zet hij alles terug na het begin. De recovery optie, zit er dus wel en deze kan gewoon gebruikt worden. Wel zou ik eerst kijken of je het niet handmatig op kan lossen. Want als de recovery optie eenmaal bezig is, zou je niet meer in Windows kunnen komen totdat deze helemaal klaar is, bij jou kan dat dus wel.

Om voor u moeite te besparen kan je inderdaad de optie: "standaard instellingen herstellen" gebruiken. Hierbij wordt alles terug gezet zoals u de computer kocht.

Welke programma's werken allemaal niet? Kalm aan, de computer valt te redden. In het ergste geval gebruiken we de recovery functie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog geen back up gemaakt dat had ik mss ook eerst moeten doen voor ik alles installeerde .denk ik net aan . en dan alles installeren en een dvd maken van mijn documenten afbeeldingen enz enz enz , maar dat is voor straks eerst dit oplossen .

nogmaals bedankt voor de hulp als ik jullie niet had .het heeft wel een voordeel zo leer ik weer wat bij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp ging dit topic over een nieuwe PC aankopen met achteraf een vraag over hoe je recovery- dvd's maakt.

Ondertussen is Windows opnieuw geïnstalleerd???

Als men eerst vraagt naar het merk/ model en modelnummer van de PC, even de handleiding opzoekt dan kan men correct doorgeven hoe men zo'n een recovery dvd's maakt.

Of de tekst van de handleiding even doorgeven aan topicstarter had een herinstallatie kunnen voorkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.